بررسی روزانه بازار بورس

شنبه نوزدهم فروردین ماه ۱۳۹۶ برابر با  ۸ آویل ۲۰۱۷ میلادی (( ۰۰:۰۲ ))

گارگزاری : شاخص کل کماکان بالای خط روند میانگین ۲۰ روزه خود قرار دارد . اما با توجه به گذر زمان و به اصطلاح رنج شدن بازار ، کندل ها کم کم به نزدیکی خط روند رسیده اند  .

در چارت شاخص هموزن نیز کندل ها صعودی هستند  ، با این تفاوت که شاخص در حال برخورد با مقاومت قبلی خود یعنی عدد ۱۲۹۰۰ واحد است که قبلا دو بار موفق به عبور از این مقاومت نشده است . به نظر می رسد اگر حجم معاملات بالا نرود و نقدینگی به بازار تزریق نشود باید انتظار اصلاح شاخص کل را در چند روز آینده داشته باشیم .

حمایت ۷۶۰۰۰ واحد کماکان حمایت خوبی برای بازار است و انتظار می رود همانند اصلاح قبل  ، در این محدوده از بازار حمایت شود و عدد ۷۸۰۰۰ واحد نیز کماکان ، مقاومت پیش روی بازار است  .

بررسی کوتاه چند نماد پربیننده :

ایران خودرو (( خودرو )) دو مفاومت  ۲۸۷۰ و ۳۰۵۰ ریال  را پیش رو دارد و ۲۶۵۰ و ۲۵۴۰ حمایت های مهمی هستند .

سایپا (( خساپا ))  نیز مقاومت های ۱۲۶۰ و ۱۳۳۰  ریال رو پیش رو دارد و  ۱۱۸۰ و ۱۰۸۰ نیز حمایت های مهمی هستند .

شهر سازي و خانه سازي باغميشه (ثباغ) نیز با توجه به برگشت و اصلاح قیمیت  ، ۲۰۰۰ ریال حمایت مهمی است که در صورت حمایت ، می تواندد مجددا به سمت ۲۱۷۰ ریال حرکت کند .

پلي‌اكريل‌ (شپلي) نیز چهارشنبه  علی رقم افزایش عرضه در محدوده مقاومت ، توانست با ۲٫۴m  صف خرید  در ۶۸۷ از مقاومت ۶۸۰ ریال عبور کند . فردا روز مهمی برای این نماد است که در صورت عبور قوی از این محدوده مقاومت ۷۵۰ ریال رو پیش رو دارد و در صورت نزول می تواند در مرحله اول تا ۶۳۰ ریال و در صورت عدم حمایت تا ۵۰۰ ریال نیز سقوط کند .

 

بررسی روزانه بازار بورس / بررسی روزانه بازار بورس  /بررسی روزانه بازار بورس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *