#خبرهای_موثر

#مس
کلاهی گفت: افزایش تقاضا برای خرید مس از ۲ هزار تن به ۲۰ هزار تن در هفته نشان از تلاش افراد برای حفظ سرمایه دارد. وی با اشاره به مشکلات سامانه نیما، گفت: متوسط نرخ ارز وارداتی برای مواد اولیه حدود ۵ هزار تومان است، که به طور کامل نیاز متقاضیان و واردکنندگان مواد اولیه را تأمین نمی‌کند و در صورت ادامه این روند شاهد کاهش صادرات خواهیم بود به دلیل اینکه تناسبی میان نرخ ارز بازار و سامانه نیما وجود ندارد. وی ادامه داد: بنده به عنوان یک تولید کننده از ۳۶ تقاضا برای دریافت ارز دولتی، بانک تنها با ۸ مورد آن موافقت کرده است که این می‌تواند جریان تولید را با اختلال مواجه کند.

#خودرو
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وزارت صنعت با نگاه حمایت از تولید داخل اعتقاد داشتند که طرح ساماندهی بازار خودروهای وارداتی انجام نشود بهتر است اما این طرح در نشست کمیسیون بررسی و به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

#فولاد
مهدی کرباسیان – رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران – اخیرا بر ضرورت افزایش تعرفه واردات فولاد تاکید کرده بود. گفته می شود پیشنهاد افزایش تعرفه واردات فولاد در حال بررسی است.

#بانکی
“کوثر” و “حکمت”دو موسسه و بانک نظامی هستند که اخیرا خبرهایی در مورد تمام شدن بحث ادغام آنها منتشر شده، اما مورد تایید هیچ یک از مراجع ذیربط نیست.

#شاپرک
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با تکذیب صدور بخشنامه محدودیت تراکنش USSD توسط بانک مرکزی گفت: برخی بانک ها با تصمیم خود اقداماتی را انجام داده اند که ارتباطی به بانک مرکزی و شاپرک ندارد.

#دلار
رئیس جمهور شب گذشته در دیدار با فعالان اقتصادی، یک بار دیگر موضع دولت مبنی بر ماندگاری بر روی نرخ ۴۲۰۰تومانی را یادآوری کرد و گفت که خیال فعالان اقتصادی از تسویه وام‌ها با این نرخ راحت باشد. یعنی وام‌گیرندگان ارزی باید مطمئن باشند که نرخی ارزی که باید تسویه کنند، حداکثر ۴۴۵۲ تومان خواهد بود و رقمی بالاتر از آن را نمی‌توان متصور بود.

#سیمان
مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر در ارزیابی وضعیت شرکت‌های سیمانی با توجه به نوسان نرخ ارز و تک نرخی شدن دلار گفت: افزایش قیمت دلار به نفع شرکت‌های سیمانی بوده و چشم‌اندازسودآوری این شرکت‌ها را به نسبت سال گذشته بهبود بخشیده است. محمدعلی‌ بُد در این باره گفت: افزایش نرخ ارز صادرات سیمان را به دلایلی همچون تفاوت بالای ارز ورودی و خروجی در صنعت سیمان و هزینه یک دلاری برای تولید سیمان در مقابل درآمدزایی بیش از ۳۰ دلاری آن به‌همراه نرخ ۲۵ تا ۲۶ دلاری کلینکر سیمان، توجیه‌پذیر کرده و چنانچه به‌واسطه تحریم‌ها، مشکلی درحرکت کشتی‌ها رخ ندهد، افزایش قیمت دلاربه نفع صادرات صنعت سیمان است. بُد خاطرنشان کرد: به طور کلی، شرکت ها از نظر صادرات وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارند، در شمال کشور و با توجه به احداث راه آهن گرجستان، تقاضای خوبی‌ به‌وجود آمده ضمن آنکه با توجه به تغییر دولت و دیدگاه‌های بسیار توسعه طلبانه رییس جمهور جدید ازبکستان با درخواست بالایی برای صادرات سیمان به ازبکستان مواجه شده‌ایم و در جنوب کشورنیز با توجه به اینکه چین واحدهای کوچک آلاینده خود را تعطیل کرده با کاهش تولید، قیمت‌ها افزایش یافته است.

#پتروشیمی
معاون اول رئیس جمهوری، اقتصاد کشور به‌ویژه صنعت نفت را هدف اصلی دشمنان برای اعمال فشار به ایران عنوان کرد و گفت: در مقطع کنونی نیاز جدی داریم که ارز حاصل از فروش محصولات پتروشیمی به چرخه اقتصاد کشور وارد شود.

#بیمه
آمار عملکردی صنعت بیمه در سال ۹۶ نشان می دهد ، ۶۱ میلیون بیمه نامه طی مدت مورد اشاره صادر شده که ۴۲ میلیون بیمه نامه صادره در رشته شخص ثالث و حوادث راننده بوده است. / بیمه نامه ها نسبت به سال قبل ۱۲ درصد رشد را تجربه کرده اند و۴۸ میلیون فقره خسارت پرداخت شده که ۷۰ درصد مربوط به رشته ثالث و درمان بوده است./ زنگ خطر وابستگی صنعت بیمه به فروش ثالث تا جائی به صدا در آمده که در صورتیکه مجوز فروش ثالث از بسیاری شرکتهای بیمه گرفته شود در معرض ورشکستگی قرار می گیرند.

#متانول
قیمت متانول پتروشیمی شیراز در هفته جاری و در بازار ایران ۲ هزارو ۵۰ تومان در هر کیلو گزارش شده است. در بازارهای آسیایی نیز قیمت متانول در هفته جاری حدودا ۴۱۰ دلار به صورت سی اف آر چین گزارش شده است.

#برجام
لهستان خرید پلی اولفین از ایران را به دلیل تحریم آمریکا متوقف کرد.

#شیر
معاون وزیر جهاد کشاورزی از پیشنهاد نرخ خرید تضمینی جدید برای شیرخام از دامداران خبر داد و گفت: به زودی نرخ جدید در ستاد تنظیم بازار به تصویب رسیده و ابلاغ می‌شود.
هلالات

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۰۹

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در کارگزاری فارابی

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *