معرفی ناپلئون هیل

ناپلئون هیل یکی از نویسندگان معروفی است که پس از پشت سر گذاشتن مسیر پرفراز و نشیبی توانست به موفقیت دست یابد. زندگینامه ناپلئون هیل بسیار جذاب است و هرکسی که به رسیدن به موفقیت علاقه داشته باشد می تواند درس های بسیاری از زندگی وی فراگیرد.
ناگفته نماند که ناپلئون هیل در یک بازه زمانی به عنوان مشاور روزولت شناخته می شد.
ناپلئون هیل در اکتبر ۱۸۸۳ در ایالت ویرجینیای آمریکا در خانه ای که تنها یک اتاق داشت و در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» از ایالت ویرجینیا قرار داشت، در خانواده یک آهنگر چشم به جهان گشود. ناپلئون در ۱۰ سالگی مادر خود را که در بستر بیماری بود از دست داد.
پس از مرگ مادر، روزگار برای این کودک ۱۰ ساله سخت می گذشت چرا که پدر وی درست ۲ سال پس از مرگ همسر خویش ازدواج کرد. نامادری ناپلئون که سعی بسیاری در راستای مهار کردن ناپلئون سرکش و پرخاشگر داشت توانست روح سرکش او را مهار کند. او علاقه زیادی به خواندن و نوشتن داشت از همین رو به مطالعه کتاب‌های داستان پرداخت و پس از مدتی به داستان نویسی روی آورد و توانست از ۱۳ سالگی به عنوان خبرنگار روزنامه ویرجینیا و با نام گزارشگر کوهستان فعالیت کند و هزینه تحصیل خود را از این راه تأمین کند.
ازآنجایی‌که ناپلئون هیل در سنین جوانی به وکالت علاقه‌مند شد تصمیم گرفت در سن ۱۸ سالگی وارد دانشکده حقوق دانشگاه جورج تاون شود اما او که نمی توانست هزینه ادامه تحصیل خود را فراهم آورد این دانشگاه را رها کرد. و به دنبال آن فعالیت خود را در روزنامه افزایش داد تا هزینه بیشتری کسب کند. باتوجه به هوش و استعداد ناپلئون، سردبیر روزنامه ای که با آن همکاری داشت از نوشته ها و مقالات ناپلئون استقبال خوبی می کرد و معمولاً مصاحبه با افراد برجسته و مشهور را به وی واگذار می کرد.
ناپلئون هیل بسیار زرنگ و کوشا بود و در هنگام مصاحبه با این افراد از تجربیات آنان درس گرفته و در زندگی خویش به کار می بست. ناپلئون با افراد مشهوری چون توماس ادیسون، الکساندر گراهام بل، هنری فورد و ویلیام جنینگ برایان مصاحبه داشت و درس های بسیاری از زندگی این افراد می گرفت.

خلاصه ای از فعالیت ها و کتاب‌های ناپلئون هیل
وی از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۲۰ سردبیری مجله قوانین طلایی را برعهده داشت. ناپلئون هیل که در جست و جوی راه های موفقیت افراد مشهور بود و با دقت و ظرافت زیادی راه های موفقیت این افراد را بررسی می کرد در سال ۱۹۲۸ کتابی با نام «قوانین موفقیت» را به نگارش در آورد که با استقبال خوبی مواجه شد. این کتاب باعث شد زندگی ناپلئون هیل با تحولی روبه رو شود و درآمد وی ماهانه به ۲۵۰۰ دلار برسد که این میزان درآمد تا چندین سال ثابت بود. وی همچنین در سال ۱۹۳۰ کتابی در زمینه راه‌یابی به موفقیت را نوشت.
ناپلئون هیل که در حیطه موفقیت و رسیدن به ثروت تا حدی به درجه استادی رسیده بود از سال ۱۹۳۳ تا ۱۹۳۶ به عنوان مشاور فرانکلین روزولت، رئیس جمهور آمریکا فعالیت داشت و در این مدت درآمد خوبی کسب کرد.
از دیگر کتاب‌های این نویسنده کتاب « رشد فکری و ثروت» است که در آن کلیه فرمول های رسیدن به موفقیت ذکر شده است. ناپلئون هیل در سال ۱۹۴۱ کتاب «دینامیت مغزی» را به نگارش در آورد.
درس هایی از ناپلئون هیل
برای اینکه بدانیم ناپلئون هیل چگونه توانست به موفقیت دست یابد بایستی اندکی با زندگی وی آشنا شویم. در ادامه تعدادی از درس ها و عقاید ناپلئون هیل درباره موفقیت را عنوان می کنیم.
• برای موفقیت یک ویژگی است که فرد باید آن را داشته باشد و آن مشخص بودن هدف است. فرد باید بداند چه می خواهد و برای رسیدن به خواسته اش پافشاری کند.
• یک روش عالی برای موفقیت در کار این است که افکارتان را روی کاغذ بیاورید. فقط ۳ درصد از مردم اهداف مشخصی دارند و آن ها را روی کاغذ می آورند. این افراد در مقایسه با افرادی که از نظر میزان تحصیلات و توانایی، برابر یا بهتر از آن ها هستند اما به هر دلیلی هرگز وقت خود را صرف روی کاغذ آوردن هدف های خود نکرده اند ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر کارایی دارند.
• اگر مطلبی را به دفعات برای خود تکرار کنید، حتی اگر واقعیت نداشته باشد آن را باور می کنید.
• اگر به خود و دارندگی ها و امتیازات خود اعتقاد نداشته باشید، دیگران هم به شما و دارندگی هایتان اعتقاد نخواهند داشت. در فروش قاعده اصولی وجود دارد و آن قاعده این است: قبل از اینکه به دیگران بفروشید، باید به خودتان بفروشید. اگر به کالا و خدمات خود اعتقاد نداشته باشید بدانید که دیگران هم به خدمات و کالاهای شما اعتقاد نخواهند داشت. اگر دیگران را فریب دهید و آن ها را به معامله ای غیرمنصفانه وادار کنید، باید قبل از همه بر مقاومت درونی خود در برابر انجام دادن کاراشتباه غلبه کنید.
• چه کسی به شما گفت که این کار عملی نیست، به چه موفقیت عظیمی رسیده است که او را واجد شرایط کرده تا برای شما تعیین محدودیت بکند؟
• به جای آنچه نمی خواهید به آنچه می خواهید توجه کنید.
• مهم نیست در گذشته چه کرده اید، مهم این است که در آینده چه خواهید کرد.
• ثبات هدف اولین اصل موفقیت است.
• ترقی شما در زندگی از ذهنتان شروع و به همان جا ختم می شود.
• به دقت به آنچه می خواهید بیندیشید.
• به هر چه بخواهید می رسید، مشروط بر آن که جایگزینی را به جای این خواسته خود نپذیرید.
• از زندگی چه می خواهید و برای رسیدن به این خواسته به زندگی چه می دهید؟ در فیزیک قانونی است که می گوید: برای هر عملی، واکنشی به همان اندازه در جهت مخالف وجود دارد. همین مطلب در زندگی ما نیز صدق می کند. هرچه بکارید همان را برداشت می کنید. وقتی برای خود هدفی در نظر می گیرید و برای رسیدن به آن هدف تلاش می کنید می بینید که هیچ هدفی دور از دسترس نیست.
• اگر به رفتار امروزتان ادامه دهید، ده سال دیگر در چه شرایطی قرار خواهید داشت؟
• اگر اعتقاد داشته باشید که می توانید، حتماً می توانید.

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۱۴

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در کارگزاری فارابی

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل معرفی ناپلئون هیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *