معرفی کتاب ثروت سریع

شاید شما هم علاقه زیادی داشته باشید تا پله های موفقیت را دوتایکی طی کنید و هر چه زودتر خودتان را بین انسان های موفقی بیابید که این مسیر را به دیگران نشان می دهند.

دوست دارید پول زیادی به دست آورید؟ دوست دارید به سرعت پول زیادی به دست آورید؟

اگر به دنبال پاسخ سؤالاتی از این دست هستید همین حالا وقتتان را برای خواندن یک کتاب خوب خالی کنید. کتابی که به شما روش های به دست آوردن ثروت در سریع ترین زمان ممکن را آموزش می دهد. لابد با خود می گویید امکان ندارد، اما ما به شما می گوییم امکان دارد شاید خواندن یک کتاب به تنهایی شما را ثروتمند نکند اما قطعاً مسیر را برای شما روشن خواهد کرد و به شما اجازه می دهد مسیری را که یکی از انسان های موفق طی کرده است به خوبی بشناسید و با راه ها و موانعی که پشت سر گذاشته است آشنا شوید.

شاید بگویید این انسان موفق کیست که توانسته توجه بسیاری را به نوشته خود جلب کند و ادعا کند راه های کسب ثروت سریع را به نگارش در آورده است اگر کمی به دنبال کسب موفقیت بوده اید و نام انسان های موفق را مروری کرده باشید به احتمال زیاد نام تی هارو اکر را شنیده اید کسی که ۱۱ کتاب، نوار و دوره آموزشی خانگی پرفروش آن هم در زمینه پول، کسب و کار و موفقیت شخصی را در کارنامه خود دارد.

تی هارو اکر از آن دسته افرادی است که مسیر کسب موفقیت را به خوبی و با تمام وجود درک کرده است و سخنان و نوشته هایش فراتر از چند مطلب تئوری بی جان است که شما تصور کنید به هیچ کار نمی آید. اکر شخصیتی است که تا قبل از ۳۰ سالگی خود صاحب ۱۷ کسب و کار بود و طعم شکست و موفقیت را به خوبی چشیده است و تفاوت های شکست و موفقیت را برای علاقه مندان به مسیر موفقیت شرح می دهد. برنده واقعی کسی است که به جای تجربه کردن شکست هایی که برای دیگران اتفاق افتاده است از این شکست ها درس بگیرد. اکر سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است و پس از سال ها تلاش برای کسب موفقیت قلم به دست گرفته است تا راهنمای مسیر کسانی باشد که موفقیت را همچون نیمه گمشده ای برای زندگی خود می دانند که هر لحظه در جست و جوی آن به سر می برند اما راه را به درستی بلد نیستند.

کتاب ثروت سریع درست همان چیزی است که این فرصت را به شما می دهد تا ۸ اصل اساسی برای ثروت سریع را بشناسید. این همان کتابی است که تی هارو اکر در پرونده خود به ثبت رسانده است و شما می توانید در این کتاب با جزئیات بیش تری از طعم شیرین پول دار شدن آشنا شوید و شاید بتوانید با خواندن این کتاب راه های رسیدن به نیمه گمشده ی خود یعنی موفقیت را بیابید. تنها قسمت کوتاهی از آنچه تی هارو اکر در کتاب ثروت سریع نوشته است را در ادامه می خوانید اما بهتر است به خواندن این خلاصه اکتفا نکنید و هرچه زودتر این کتاب را تهیه کنید.

چند اصل از ۸ اصل اساسی برای ثروت سریع:

۱٫ یک ذهنیت ثروت سریع ایجاد کنید:

« آیا قبول دارید که اعتقادهای شما اعمالتان را تعیین می کنند؟ برای داشتن یک ذهنیت ثروت سریع باید به این گفته اعتقاد داشته باشید:

به سرعت پولدار شدن ممکن است، به سرعت پولدار شدن برای شما ممکن است.»

۲٫ ارزشی عظیم ارائه کنید:

«پول» چه از آن خوشمان بیاید و چه نیاید بخش بزرگی از زندگی ماست. متأسفانه اکثر مردم متوجه نمی شوند که اصلاً پول چیست. پول نماد مناسبی است که ارزش کالاها و خدماتی که بین مردم رد و بدل می شود را نشان می دهد و اندازه می گیرد.

چهار عامل درآمدی هستند که تا جزئی ترین مقدار تعیین می کند که چقدر پول کسب خواهید کرد:

عرضه: وقتی عرضه کالا یا خدماتی محدود باشد ارزش بالا می رود.
تقاضا: کالا یا خدماتی ارائه کنید که بازارش داغ و خواهان زیادی داشته باشد.
کیفیت: هرچه کیفیت بالاتر باشد ارزش بالاتر است.
کمیت: اگر کمیت محدود باشد میزان درآمد شما سقف دارد.
۳٫ کسب و کار درست را در زمان درست انتخاب کنید:

متأسفانه اکثر مردم زمانی کسب و کار خود را شروع می کنند که خیلی دیر است و پول های گنده توسط عده ای به جیب زده شده اند. برای اینکه منظور مرا متوجه شوید داستان زندگی «مارک اندریسن» ۲۲ ساله را بخوانید و ببینید که چطور با نرم افزاری به نام Navigator ظرف دو سال دارایی خود را از صفر به ۵۰ میلیون رساند.

۴٫ سیستم به وجود آورید

۵٫ تکثیر کنید:

کارآفرین «ثروت سریع» می داند که اگر بتواند در یک مکان سود کسب کند می تواند چند مکان مشابه دیگر را نیز ایجاد کند تا سود کالا و خدماتش را چند برابر کند. سؤال کلیدی این است:

«چطور کالا و خدماتم را به دست بیشترین تعداد افراد برسانم؟»

اگر می خواهید به روشنی مفهوم تکثیر را بدانید به مطالعه سیستم کسب و کار «مک دونالدز» بپردازید.

۶٫ از اهرم استفاده کنید:

شما به عنوان کسی که «ثروت سریع» را در پیش گرفته اید باید دائماً از خودتان بپرسید که:

«چطور می توانم در زمانی که خواب هستم کالا یا خدماتم را در اختیار مردم بگذارم؟»

۷٫ همین حالا انجامش دهید:

زندگی کوتاه است! هر کاری که می خواهید انجام دهید همین حالا انجامش دهید. هرچیزی که می خواهید باشید همین حالا باشید.

۸٫ بیاموزید:

برای رسیدن به اصل های قبل و موفقیت در آن ها تنها یک راه دارید و آن هم اینکه تا می توانید بیاموزید. چرا که اگر چند شب پی در پی در حالی که چیز جدیدی نیاموخته اید به رختخواب بروید، برای شکست خود برنامه ریزی کرده اید پس مهم ترین اصل از این هشت اصل را به خاطر بسپارید.

توصیه می شود کتاب ثروت سریع را بخوانید این کتاب را کسی نوشته است که با شور و اشتیاق فراوان قصد دارد هر آنچه تجربه کرده است را به دیگران یاد بدهد تا هر کسی با مقداری کم شروع کند به سرعت مقدار زیادی ثروت به دست آورد. شاگردان اکر که از نزدیک با وی آشنایی دارند درباره او می گویند: «تی هارو اکر موفقیت را ساده می کند». هرچقدر به دست یافتن به ثروت با سرعت بیش تری علاقه دارید به همان اندازه این کتاب را سریع تر تهیه کنید و بخوانید. از خواندن این کتاب پشیمان نخواهید شد.

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۱۵

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در کارگزاری فارابی

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

معرفی کتاب ثروت سریع معرفی کتاب ثروت سریع معرفی کتاب ثروت سریع معرفی کتاب ثروت سریع معرفی کتاب ثروت سریع معرفی کتاب ثروت سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *