نبض بازار امروز

شرکت پخش البرز از تصمیم خود برای برگزاری مزایده عمومی (فروش ملک مازاد متعلق به شرکت واقع در استان تهران به متراژ۵٠٠٠ مترمربع) خبر داد.
تاپیکو همچنان بیش از ۶۰ میلیون سهم صف خرید : ۱۷۱۷ ریال / بیش از ۱۱۸ میلیون سهم حجم معامله
دارایی های خارجی بانک مرکزی در تیر ماه سال جاری به ۴۶۷۲.۳ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴.۸ درصد افزایش نشان می دهد

بورس کالا امروز میزبان الا امروز م شمش دو شرکت فولادی ارفع و فخاس بود. نرخ پایه برای عرضه این محصول ۲۰۷۹ تومان تعیین شده بود که با توجه به برتری تقاضا بر عرضه، شکل گیری رقابت منجر به رشد ۱۵ درصد قیمت معامله و رسیدن به سطح ۲۳۹۱ تومان منجر شد.

در پالایشی ها شراز پس از بازگشایی در ۱۰ مثبت با صف خرید بیش از دو میلیونی روبروست. شاوان با رشد نزدیک به ۹ درصدی و شتران و شپنا و شبریز بیش از ۵ درصد رشد را تجربه می نمایند. معاملات شبندر نیز با صف خرید روبروست.

پاکشو مجوز افزایش نرخ ۱۸ الی ۲۵ درصدی را کسب کرد. موج تورمی پیش رو در کشور شرکت ها را به منظور جلوگیری از تعطیلی خط تولید ناچار به افزایش نرخ می کند..

بترانس مجددا صف خرید شد : ۵۹۴۵ ریال ( بیش از ۲۸ میلیون سهم حجم معامله )

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک از افزایش دو برابری قیمت لاستیک‌های ایرانی و وارداتی در بخش ناوگان سبک و سنگین خبر داد و گفت: با توجه به نیاز ۶۰ درصدی ناوگان جاده‌ای به واردات لاستیک مطرح شده که ارز دولتی برای واردات این بخش اختصاص یابد.

امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تاثیر دو عامل غیرفعال شدن دکل‌های نفتی آمریکا و چشم‌انداز نامناسب بازار نفت پس از تحریم‌های ماه نوامبر علیه ایران، افزایش یافت و بشکه‌ای بیش از ۷۷ دلار معامله شد.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۶/۱۹

………………………………………………………………………..

درباره شرکت کارگزاری فارابی:

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.

این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.

همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.

این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *