نبض بازار

وپترو با صف خرید بازگشایی شد : ۲۱۸۰ ریال

سیلام بازگشایی شد : صف خرید در قیمت ۳۳۶۵ ریال ( ۶۲ درصد مثبت )
خبری در بازار دست به دست می شود مبنی بر ازادسازی سقف فولاد . این خبر کاملا منطقی است ولی این که مقاومت دولت شکسته شده کمی باید تردید کرد … جعفر سرقینی معاون وزیر صمت در جلسه نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از برداشتن سقف رقابتی محصولات فولادی در بورس کالا خبر داد. وی در این خصوصی نکاتی را تصریح نمود: از زمانی كه نرخ ارز ملتهب شد بر بازار فلزات نيز تاثير گذاشت.

درزمينه فلزات خودكفا هستيم به طورى كه ٢.٥ برابر نياز كشور فولاد و ٢.٥ برابر نياز كشور روى توليد مى كنيم بنابراين جو روانى موجود در بازار براى اين صنعت غلط است.از زمانى كه سقف رقابت مس و آلمينيوم در بورس را برداشتيم قيمت ها حدود ٥٤درصد رقابتى شدند.سقف رقابت فولاد در بورس كالا را بر مي داريم كه در اين صورت رقابت حدود ٣٠درصد خواهد شد. قيمت هر گرم ميلگرد در اوج نوسانات ارزى ٤٦٠٠تومان بود كه روز گذشته به ٤١٠٠ تومان رسيد و با آزادسازى قيمت فولاد، فردا با قيمت حدودا ٣٦٠٠ عرضه خواهد شد./ با اقتصاد

با گذشت حدود یک ساعت از ابتدای معاملات بهبود تقاضا در کلیت بازار به خصوص در گروه فراوده های نفتی و نمادهای پالایشی مشهود می باشد.

چکاپا با افزایش تقاضا در سقف قیمتی ۶۰۲ تومان روبه روست و تا این لحظه معاملاتی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان را پشت سر گذاشته است. چکاوه نیز ۴ درصد مثبت حوالی ۲۶۹ تومان حجم می خورد.

در عرضه اولیه سهم “نطرین” به هر کد (نفر)، حدود ۱۰۹ سهم درقیمت ۴۹۱۴ ریال (سقف قیمت) ، تعلق گرفته است

شاخص کل در پایان معاملات امروز با ۱۵۷۸ واحد رشد به عدد ۱۴۸۵۷۷ واحد رسید. نمادهای فولاد، کگل، کچاد، فخوز، اخابر و وامید بیشترین تاثیر منفی و نمادهای فارس، شبندر و پارس بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل داشتند. ارزش کل معاملات بورس هم به رقم ۱۰۶۳ میلیارد تومان رسید.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۶/۲۰

………………………………………………………………………….

درباره شرکت کارگزاری فارابی:

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.

این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.

همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.

این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *