بازار

#غگلستا از تاریخ گزارشگری قبلی ( صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.
در ضمن در تاريخ ۹۷/۰۵/۰۶و۹۷/۰۵/۲۹ افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف-افزايش نرخ فروش محصولات با توجه به افزايش قيمت مواد اوليه در سامانه کدال صورت پذيرفته است.

فولاد را خدا آزاد کرد … به امید ازادی زندانی های دربند از پتروشیمی ها تا باقی بازار …

طبق اخرین خبرها سقف رقابت برای محصولات فولادی بازشد

ندی ها به شفاف سازی افتادند نرخ ۳۰۰۰ را تایید کرده و #قچار هم مثل قبلی گفته قبلا در بودجه دیده بودیم

#غشان از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. در ضمن در تاريخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف-دريافت مجوز تغيير بيش از ده درصد نرخ فروش محصولات يا ارائه خدمات شرکت- در سامانه کدال صورت پذيرفته است.

شفاف سازی #قجام قیمت هر کیلوگرم شکر در سال ۱۳۹۷ درب کارخانه ۳۰۰۰۰ ریال بصورت یکپارچه تعیین گردیده که در سال ۱۳۹۶ معادل ۲۹۰۰۰ ریال بوده که نسبت به سال قبل ۳/۴ % افزایش دارد . شایان ذکر اینکه قیمت سال ۱۳۹۶ درب کارخانه ۲۷۲۲۰ ریال بوده که مبلغ ۱۷۸۰ ریال آن بصورت یارانه دولتی بوده است .

#قشیر هم شفاف سازی زده است که ما از همان اول همین حدود در نظر گرفته بودیم و خیلی روی سود تاثیر ندارد ! به طور کلی شرکت ها در دادن اطلاعات در این فرمت جدید بسیار کند و سلیقه ای عمل میکنند و این نحوه اطلاع رسانی کپی پست بازی خاصیت خود را از دست داده است

#ثقزوی و افزایش سرمایه ۱۵۰% … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران به منظور تامين مالي پروژه ها و سرمايه در گردش که در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

#غشهداب شفاف سازی زده و افزایش ۲۷% قیمت رب و ۱۶% قیمت سس را تایید کرده است.
بتا سهم

تاریخ :۱۳۹۷/۰۶/۲۰

#گزارش_بازار

……………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.

این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.

همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.

این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *