خبرهای امیدوار کننده برای پتروشیمی پارس

رئیس بازرگانی شرکت پتروشیمی پارس خبر داد:
افزایش چشم‌گیر مشتریان داخلی محصولات غول پتروشیمی

رئیس بازرگانی شرکت پتروشیمی پارس با ارائه آمار سه میلیون و ۴۴۶ هزار و ۱۰۲ تنی محصولات این پتروشیمی در سال گذشته از افزایش چشم‌گیر مشتریان داخلی محصولات این پتروشیمی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پارس، مهندس آرش تبریزی درباره جزئیات صادرات محصولات این شرکت در سال گذشته گفت:« میزان پروپان صادراتی پارس در سال گذشته ۸۰۸ هزار و ۴۳۰ تن بود و این میزان در مورد بوتان ۴۶۶ هزار و ۱۶۶ تن و درباره استایرن مونومر ۲۴۶ هزار و ۱۴۹ تن بود.»

وی با اشاره به مصوبه هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی مبنی بر تامین سالانه ۵۹۶ هزار تن نیاز پارک استایرن مونومر از سوی پتروشیمی پارس، اظهار داشت: «فروش داخلی ما در بورس بالا روند صعودی دارد و از سوی دیگر برخی از مجتمع‌های پارک استایرن البته نه با ظرفیت صددرصد راه‌اندازی شده، بنابراین درباره این محصول، اولویت را بر بازار داخلی گذاشته‌ایم.»

رئیس بازرگانی شرکت پتروشیمی پارس با اشاره به افزایش عرضه محصول استایرن مونومر پارس در بورس، تصریح کرد:« فروش این محصول ما در ماه‌های پایانی ۹۶ در بورس چهار تا پنج هزار تن بود که با توجه به تقاضای مشتری‌ها و بعد از پیگیری‌های انجام شده کف عرضه به هفت هزار و ۵۰۰ تن افزایش یافت و تا الان حتی ۳۰ هزار تن، ماند حواله داریم.»

به گفته وی با توجه به خرید قابل توجه استایرن مونومر در بورس، پتروشیمی پارس تولید بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر در بورس را به عنوان یکی از استراتژی‌های خود قرار داده است.
تبریزی با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد استایرن مونومر صادراتی و LPGپتروشیمی پارس توسط چین خریداری می‌شود، گفت:« هند و اندونزی و آفریقا از دیگر خریداران محصولات ما هستند و درباره LPG که بیشترین محصول صادراتی ما است با

سه شرکت قرارداد یکساله داریم و تا امروز همکاری خوبی با ما داشتند و تحریم‌ها نتوانسته خللی به همکاری ما با این شرکت‌ها وارد کند.»

بتا سهم

تاریخ :۱۳۹۷/۰۶/۲۲

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در تلگرام

…………………………………………………………………………….
درباره شرکت کارگزاری فارابی:

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.

این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.

همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.

این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

خبرهای امیدوار کننده برای پارس خبرهای امیدوار کننده برای پارس خبرهای امیدوار کننده برای پارس خبرهای امیدوار کننده برای پارس خبرهای امیدوار کننده برای پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *