گزارش روزانه بازار سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷

بازار سرمایه امروز با رشد حدود ۶۰۰۰ واحدی شاخص کل در مرز ۱۷۴۶۱۸ واحد بسته شد .ارزش معاملات بازار در سومین روز مهرماه به بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان رسید. فارس ، فولاد ، کگل ، فملی ، پارس بیشترین تاثیر مثبت و کدما و چکارن بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

بازدید ۶ میلیون نفر از سایت ایران خودرو در ۱ ساعت.شرکت خودروسازی ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز فروش ۹ مدل از محصولات خود را آغاز کرده است. .براساس آمار در یک ساعت گذشته حدود ۶ میلیون ۳۰۲ هزار نفر از سایت ایران خودرو بازدید و حدود یک میلیون و ۵۰۹ هزار نفر برای ثبت نام اقدام کرده‌اند که تاکنون ۶ هزار و ۷۴۸ نفر موفق به ثبت نام شده‌اند.

بیشترین حجم معاملات تا این لحظه ونیرو با بیش از ۲۵۰ میلیون سهم و وبملت با بیش از ۲۰۸میلیون سهم در ردیف دوم قرار دارد.همچنین سنگین ترین صف خرید تا این لحظه مربوط به وخارزم با بیش از ۱۱۹ سهم میباشد.

تا این لحظه از بازار ۶۴۵ نماد مثبت و ۱۰۰ نماد منفی در حال معامله هستند ، همچنین ۸۷% بازار سرمایه مثبت و ۱۳% منفی میباشد.

لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو)، اعاده شده از شورای نگهبان، با رأی اکثریت قاطع نمایندگان به تصویب رسید.

نماد معاملاتي شركت گروه سرمايه گذاري سايپا «وساپا» باتوجه به تغييرات بيش از ۵۰درصدي قيمت سهام و اطلاعيه منتشر شده در سايت كدال با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله مي باشد،همچنين ادامه معاملات در نماد مذكور در دامنه مجاز نسبت به قيمت مرجع «قيمت كشف شده در حراج» امكان پذير است.

غشوکو بعد از اصلاح از سقف ۱۴۰۰ تومان اکنون در باند ۱۱۰۰-۱۱۲۰ تومان با تقاضای خرید همراه است.باتوجه به وضعیت رو به رشد بنیادی و بهبود نسبی تقاضا ، امکان ورود به دامنه مثبت در روزهای آتی وجود دارد.

در حمل و نقلی ها حکشتی و حتوکا به دلیل نوسان قیمت متوقف شده اند و معاملات نمادهای حسینا، حپارسا، حآسا، حتاید و حریل نیز با صف خرید روبرو می باشد و توریل نیز پس از شفاف سازی در رابطه با نوسان قیمتی رشد ۱۰ درصدی را تجربه می نماید.

وغدیر در شهریور ماه ۱٫۴۸ میلیارد تومان سود از فروش پارس، شبریز و وامید شناسایی کرده و ۱۸۳ میلیارد تومان سهام غیر بورسی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب را خریداری کرده است. از ابتدای سال مالی تا کنون ۶۹۲ میلیارد تومان درآمد سود سهام شناسایی شده که در شهریور ماه مبلغی اضافه نشده است.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۷/۰۳

#گزارش_بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *