گزارش بازار دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷

شاخص کل با رشد ۵۷۷۵ واحدی در محدوده ۱۸۰۶۰۱ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۶۸۸ میلیارد تومان و در فرابورس به ۹۲۱ میلیارد تومان رسید.نمادهای فولاد ، فارس ، فملی ، پارس بیشترین تاثیر مثبت و وپارس ، فولاژ ، غبشهر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند

فرآورده هاي نسوز پارس در دوره ۹ ماهه منتهی به ۹۷/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۳۱ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱۷٪ رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۲۱۵٪ فروش میباشد.

در دقایق پایانی بازار مجددا”شاهد افزایش تقاضا در نمادهای گروه پالایشی هستیم.شبریز شپنا شتران

در گروه انبوه سازی، ثفارس ثاژن، ثشاهد، وتوس، ثشرق، ثپردیس، ثتران صف خرید دارند. از طرفی ثمسکن، ثاباد، ثاخت، ثالوند و وآذر فشار عرضه و صف فروش دارند.

در تک نمادها خودرو در روز خوب گروه، با رشد بیش از ۶ درصدی بازگشایی شد. واحیا بالاتر از ۴۰۰۰ تومان صف خرید دارد. ریشمک که اخبار خوبی به بازار داده با رشد بیش از ۱۰ درصدی روبروست. سمگا پس از همراهی بازار در اصلاح امروز نیز با رشد ۱۰ درصدی بازار را همراهی کرده است. نماد تازه وارد نطرین در آستانه ۱۰۰۰ تومانی شدند صف خرید دارد.

شرکت ملی صنایع مس ایران، امروز ۱۵۰۰ تن مس مفتول با قیمت پایه ۶۲۵,۸۰۲ ریال(۵٫۸۴ درصد بیشتر از پایه و قیمت معامله قبلی) به ازای هر کیلو عرضه کرد ٰ، که ۱۸۰ تن به قیمت پایه معامله گردید.

نماد ومعادن پس از بازگشایی با رشد حدود ۴ درصدی مواجه است و کبافق نیز در محدوده ۱۰ درصد بالاتر از قیمت قبلی داد و ستد می شود. کاما و کنور از نمادهای همراه با صف خرید هستند و کچاد نیز متعادل شده است.

همزمان با بحران ناشی از ربوده شدن ‘جمال خاشقچی’ روزنامه نگار ناراضی عربستانی و احتمال اعمال تحریم‌های واشنگتن علیه ریاض، ارزش ریال سعودی در مقابل دلار آمریکا به پایین ترین میزان خود از ژوییه ۲۰۱۷ (تیر و مرداد ۹۶) میلادی رسید.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۷/۲۳

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در تلگرام

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

شاخص کل شاخص کل شاخص کل شاخص کل شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *