گزارش بازار سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷

شاخص کل با افت (۲۴۶۰) واحدی در محدوده ۱۸۵۳۱۸ ایستاد. ارزش معاملات بورس به بیش از ۱۰۰۴ میلیارد تومان و در فرابورس به ۳۹۶ میلیارد تومان رسید.نمادهای وبملت ، پارس ، جم ، شخارک بیشترین تاثیر مثبت و کگل ، فولاد ، فخوز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

نماد معاملاتي شركت سرمايه گذاري توسعه و عمران استان اردبيل «ثتوسا۱» پس ازشفاف سازي در خصوص نوسان قيمت سهام، از طريق انجام حراج ناپيوسته با محدوديت دامنه نوسان قيمت و با اعمال يك مرحله پيش گشايش ۳۰ دقيقه اي، امروز آماده انجام معامله است.

کنور در ۶ ماه ابتدایی سال ۳۸۹ ریال سود محقق کرده است. این در حالی است که دوره مشابه قبل ۱۰۷ریال سودآوری داشته است.

زاگرس درآستانه مثبت قیمتی

درخواست مجدد انجمن زغال سنگ برای افزایش نرخها

آلومینیوم ایران، امروز شمش ۱۰۰۰p-99.8 با حجم ۱۰۰۰ تن با قیمت پایه ۲۲۴,۰۸۹ ریال (۱۴٫۴۸درصد بیشتر از پایه قبلی)به ازای هر کیلو در بورس کالا عرضه کرد،که این معامله با میانگین قیمت ۲۳۷,۵۴۸ریال(۶ درصد بالاتر از پایه و ۷٫۰۶ درصد بیشتر از میانگین معامله قبلی)معامله گردید.

در گروه بانک، صف خرید نماد وبملت جو گروه را تا حدودی با بهبود مواجه کرده و معاملات نماد وخاور نیز به محدوده مثبت وارد شده است.

شرکت پارس در دوره ۶ ماهه اول سال جاری ۴۵،۶۸۱ میلیارد ریال فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۵۴ درصدی داشته است.

صف فروش وتجارت جمع شد و بانک ملت به صف خرید رسید

تاریخ :۱۳۹۷/۰۸/۰۱

#گزارش_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. ارزش معاملات بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *