گزارش بازار شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷

شاخص کل با افت (۲۲۱۸) واحدی در محدوده ۱۷۸۸۴۱ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۸۵۶ میلیارد تومان و در فرابورس به ۳۷۲ میلیارد تومان رسید.نمادهای فارس ، شاراک ، همراه بیشترین تاثیر مثبت و پارس ، تاپیکو، پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند

شخارک و جهش سود شش ماهه با تحقق۸۷۹۹ ریال به ازای هر سهم

نماد معاملاتي شركت بانك ايران زمين «وزمين» امروز در تابلو پايه ب بازار پايه فرابورس ايران گشايش مي يابد. لازم به ذكر است محدوديت حجمي (حداكثر تعداد اوراق در هر سفارش) در نماد معاملاتي مذكور به ميزان ۵۰،۰۰۰ سهم تعيين مي شود.

شخارک از محدوده -۳% به صف خرید رسید….بازی حقوقی و حمایت در سقف انگیزشی منجربه ایجاد موج هیجانی تقاضا در حقیقی شد.

آمریکا از قطع دسترسی ایران به سویفت هم کنار می کشد.

نمادهای معاملاتي «كي_بي_سي ، دسانکو، لازما، سمگا و سفاسی پس از افشاي اطلاعات با اهميت، از طريق انجام حراج ناپيوسته بدون محدوديت دامنه نوسان قيمت و با اعمال يك مرحله پيش گشايش ۳۰ دقيقه اي، امروز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ آماده انجام معامله هستند.

خساپا شفاف سازی زد و بازهم زیان ۴۳۷ ریالی را تاکید کرد .

نماد شخارک پس از ارائه گزارش مناسب با توجه بازار مواجه شده است. حجم معاملات نماد از ۲٫۵ میلیون سهم گذشته و رشد بیش از دو درصدی را ثبت نموده است.

وصنعت و شناسایی ۵۱٫۸ میلیارد تومان سود از فروش نفت پارس، شیران، جم، وصندوق، واتی، دجابر و… و خرید ۱۴۶ میلیارد تومان اوراق مشارکت در مهرماه

تاریخ :۱۳۹۷/۰۸/۰۵

#گزارش_بازار    شاخص کل

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *