شرکت پتروشیمی آماده عرضه اولیه امروز معرفی می شود + مشخصات

جلسه معارفه شرکت پتروشیمی قائد بصیر که با سرمایه ۳۳ میلیارد تومانی در فرابورس درج شده، امروز برگزار و آماده عرضه اولیه احتمالی ۱۰ درصدی سهام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی پذیرش پتروشیمی قائدبصیر در ۱۹ شهریور و درج نماد در ۲۴ مهر و ارایه اطلاعات و تکمیل مدارک، این شرکت آماده عرضه اولیه احتمالی ۱۰ درصدی شده و قرار است صبح امروز با حضور مدیران آن ،جلسه ایی برای معرفی آخرین وضعیت مالی و عملیاتی برگزار شود.

بنابراین گزارش، “شبصیر” ۲۶ آذر سال ۷۶ در تهران توسط بنیاد ۱۵ خرداد تاسیس و ثبت و در یک مهر سال ۸۳ به بهره برداری رسیده و ۸۰ درصد از سهام آن به گروه توسعه انرژی تدبیر و ۲۰ درصد آن به بنیاد ۱۵ خرداد تعلق دارد.

مرکز اصلی این شرکت ۳۳ میلیارد تومانی که دارای ۳۴۲ نیروی انسانی است،در تهران و کارخانه در کیلومتر ۱۰ جاده گلپایگان-خمین واقع شده است. همچنین این شرکت در نظر دارد به منظور اجرای طرح توسعه جهت افزایش کیفیت و تنوع محصولات و کاهش زمان فرایندهای تولید، از محل آورده نقدی صاحبان سهام سرمایه را به میزان ۵۰ درصد افزایش دهد.

موضوع فعالیت شرکت تولید و فروش انواع محصولات پلیمری، شیمیایی و پتروشیمیایی، ایجاد شعب در داخل و خارج و اخذ نمایندگی های مجاز از داخل و خارج و واردات و صادرات هر نوع کالای مرتبط با موضوع فعالیت و به طور کلی تصدی به عملیات و معاملات مالی و تجاری مرتبط به تمام یا هر یک از موضوعات فعالیت است.

سود هر سهم این شرکت پتروشیمی در سال مالی منتهی به اسفند گذشته ۹۴۴ ریال بوده که نسبت به سود سال مالی قبل (۲۸۴ ریال) رشد ۲۳۲ درصدی داشته است.
بورس پرس

تاریخ :۱۳۹۷/۰۸/۱۲

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در تلگرام

فرابورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *