گزارش بازار ۲۱ آبان ۱۳۹۷

شاخص کل با رشد ۱۵۴۳ واحدی در محدوده ۱۸۲۲۱۱ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۷۵۸ میلیارد تومان و در فرابورس به ۳۸۵ میلیارد تومان رسید.نمادهای ، تاپیکو ، فولاد ، فملی بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای بفجر ، جم ، شبهرن بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند

پیشنهاد اختصاص ماهانه ۳۰ لیتر بنزین به هر ایرانی بنزین ها قابل فروش به غیر هستند

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران امروز (دوشنبه) با حضور ۱۹۰ شرکت خارجی از ۱۱ کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

صف های خرید در گروه لاستیک و پلاستیک با صف پکرمان پرتعدادتر شده است. سرچشمه، کرمان و قشیر سه صف خرید برتر فرابورسی پس از شبصیر هستند. شاخص کل با اندکی رشد به ۱۵۰۰ واحد صعود رسیده در حالی که تاپیکو موثرترین نماد بر رشد شاخص بوده است.

بازار یک ساعت اخیر با تقویت قدرت تقاضا در دو صنعت بانک و خودرو همراه بوده است. صف های خرید دو گروه کم تعداد است اما نمادهای دو صنعت یعنی وتجارت و خساپا با صف روبرو شده اند. وتجارت و های وب توانسته اند زپارس به سومین صف خرید برتر بورسی تنزل دهند.

آلومینیوم ایران، امروز شمش ۱۰۰۰p-99.8 با حجم ۱۰۰۰ تن با قیمت پایه ۱۸۵,۴۵۱ ریال (برابر با پایه قبلی) به ازای هر کیلو در بورس کالا عرضه کرد که این معامله با میانگین قیمت ۲۴۲,۶۳۸ریال (۳۰٫۸۳ درصد بالاتر از پایه و۲٫۵ درصد بالاتر میانگین معامله قبلی) معامله گردید.همچنین این شرکت ۵۰۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۷ با قیمت پایه ۱۹۷,۷۹۲‌ریال عرضه کرد که با میانگین قیمت ۲۴۶,۶۸۹ ریال(۲۴٫۷۲ درصد بالاتر از پایه) معامله گردید.

اخابر آرام آرام به سمت درصد های مثبت…… آپ همچنان در منطقه کم ریسک ۱۳۰۰ تومان

در محصولات شیمیایی امروز معاملات مثبت و البته کم حجمی در جریان می باشد. پارس، شاراک، شغدیر، زاگرس، شخارک و شکربن متعادل و مثبتند.

صف خرید پر حجم نماد وتجارت بهبود تقاضا در گروه و بازار را به دنبال داشته است. همانطور که در ابتدای معاملات تاکید شد، رشد شاخص و حجم مناسب معاملات در روز جای می توان ثبات بازار را به دنبال داشته باشد.

#گزارش_بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *