گزارش بازار شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷

شاخص کل با افت (۴۴۶۰) واحدی در محدوده ۱۷۱۲۵۳ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۴۹۶ میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۳۳ میلیارد تومان رسید.نمادهای ، وبملت ، خساپا ، خودرو بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد ، کگل ، فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند .

شلیا در ابان ماه ۳۴ میلیارد ریال فروش زده و از موجودی فروخته است . ۶,۲۴۹ نرخ فروش بوده است . جمع فروش ۳ ماهه ۶۴ میلیارد ریال شده است . در مدت مشابه قبل این عدد ۶۳ میلیارد ریال فروش بوده است

تحرکات مثبت در گروه محصولات فلزی نماد فاذر و فلامی را به صف خرید رسانده و فاراک نیز به محدوده های مثبت معاملاتی وارد شده است.

نیرو سرمایه با افزایش تقاضا در ۷۹۲۹ ریال به صف خرید رسید…

فاذر از منفی ۲% به صف خرید +۵% رسید….این سهم از دید بنیادی و افزایش سرمایه پیش رو اهداف بسیار بالاتری در سر دارد.

نماد معاملاتي شركت صنايع بسته بندي ايران «فبيرا» پس از افشاي اطلاعات بااهميت و برگزاري مجمع عمومي فوق العاده در خصوص افزايش سرمايه و اعمال تصميمات مذكور در سامانه معاملاتي، از طريق انجام حراج ناپيوسته بدون محدوديت دامنه نوسان قيمت و با اعمال يك مرحله پيش گشايش ۳۰ دقيقه اي،امروز آماده انجام معامله است.

.قائم مقام بانک مرکزی ضمن تشریح اقدامات بانک مرکزی در تامین مالی اقتصاد از در دستورکار قرار گرفتن ۶ برنامه این نهاد برای حمایت از تولید و اشتغال خبر داد و گفت: انتظار می رود بازار سرمایه تامین مالی بنگاه‌های بزرگ را بر عهده گیرند.

در سیمانی ها نیز تحریکات مثبت در برخی از نمادها مشهود است. سهگمت، سمازن و سبجنو از نمادهای همراه با صف خرید گروهند و سشرق، ستران، سخوز، سکرد، ساراب و ساروم نیز رشد بیش از ۲ درصدی را تجربه می نمایند.

در گروه رایانه همسو با جو کلی بازار افت اکثر نمادها را شاهدیم. در اطلاعاتی ها اما های وب که به تازگی خبر از تغییر بازارگردان داده است با رشد حدود ۳ درصدی مواجه است و اوان نیز رشد ۵ درصدی را تجربه می نماید.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۹/۰۳

#گزارش_بازار   #نیرو   #دامنه_نوسان   #بانک_مرکزی

شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *