پیش بینی این هفته بازار و ۴ گروه بزرگ و مهم بورس

وضعیت این هفته بازار سهام و ۴ گروه بزرگ و مهم بورس با تکیه بر متغیرهایی چون قیمت نفت ، افزایش احتمالی قیمت خودرو و بازارهای جهانی توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بورس اولین روز هفته جاری را با شاخص ۱۶۶ هزار و ۸۶۰ واحدی شروع می کند که کارگزاری آبان اعلام کرد بازار سهام در هفته گذشته با افت هیجانی آغاز کرد و با خوش بینی به بهبود وضعیت بازارهای جهانی پس از توافق موقت آمریکا و چین به تعادل رسید.

با توافق احتمالی اوپک، قیمت نفت افزایش یافته که می تواند فضای معاملاتی گروه های متاثر از این موضوع ( شرکت های حاضر در صنعت فرآورده های نفتی ) و البته کلیت بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

گروه خودرو نیز با توجه به اخبار مربوط به افزایش نرخ از دیگر گروه های مستعد رشد است.

اما در دیگر گروه ها، انبوه سازها در اواخر بازار هفته گذشته با اقبال مواجه شدند و احتمالا همچنان در کانون توجه نقدینگی کوتاه مدتی بازار باشند.

در بانکی ها گزارش بانک ملت می تواند به ابهامات این گروه دامن بزند هرچند وضعیت مثبت احتمالی بازار می تواند این گروه را نیز با خود همراه کند .

در بازارهای جهانی ، متغیرهای بنیادی می تواند پشتیبانی از روند رو به رشد شاخص دلار را تضعیف کند. تضعیف متغیرهای بازار کار در کنار اصرار ترامپ به توقف رویه افزایش نرخ بهره می تواند به رشد بازارهای کالایی بیانجامد.

از لحاظ نموداری هم موج صعودی اخیر می تواند با شتابی کمتر از موج نزولی اخیر رشد کند و در این میان انگیزه های رشد قیمت های جهانی مهمترین انگیزه بازگشت بازار خواهد بود.
بورس پرس

تاریخ :۱۳۹۷/۰۹/۱۷

#بازار_سهام  #قیمت_نفت  #قیمت_خودرو

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *