گزارش بازار چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷

شاخص کل با رشد ۱۴۹۳ واحدی در محدوده ۱۵۸۴۴۳ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۱۱۲۲ میلیارد تومان و در فرابورس به ۳۲۶ میلیارد تومان رسید.نمادهای ، وبملت ، پارس ، شپنا بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای ، جم ، وبصادر ، کگل یشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند .

پالایش نفت بندرعباس امروز ۲۸۰۰۰ تن وکیوم باتوم با قیمت پایه ۲۱,۴۶۶ ریال (برابر با پایه قبلی) در بورس کالا عرضه کرد که ۷۵۰۰ تن به قیمت پایه معامله گردید.

مطابق با ابلاغ وزارت صنعت معدن و تجارت به مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد گمرک جمهوری اسلامی ایران ممنوعیت ثبت سفارش و واردات کالاهای مستعمل مشمول استاندارد اجباری لغو می‌شود…. بنابراین، مانعی برای ثبت سفارش کالاهای مستعمل و بازسازی شده مشمول استاندارد اجباری (در صورت تایید کمیسیون ماده یک آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات) وجود ندارد و ترخیص آنها منوط به تایید سازمان ملی استاندارد است.

رنج مثبت قوی در رمپنا و تحرکات مثبت در دقایق پایانی معاملات بازار شاهد هستیم

توجه مجدد بازار به گروه محصولات شیمیایی که در ماه اخیر افت محسوسی را پشت سر گذاشته بودند و در کنار زمزمه ی گزارش ماهانه ی مطلوب برخی از نمادهای این گروه سبب صف خرید در نمادهای شاراک، شیران و پترول و #زاگرس شده است.

در گروه خودرو شاهد بهبود تقاضا هستیم به طوری که لیدر گروه خساپا در آستانه مثبت داد و ستد میشود.

افزایش تقاضا در اکثر نمادهای پالایشی رشد قیمتی این نمادها را در پی داشته است.با افزایش تقاضا نماد شپنا و شتران به سقف مجاز قیمتی رسیدند.

در دقایق اخیر نماد کاوه نیز با افزایش تقاضا در ۳۵۱۸ ریال با صف خرید ۸ میلیون سهمی همراه شد؛ ارزش معاملات ۲۹ میلیاردریال

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور 😕 از روز شنبه ۸ دی ماه سریال کارت‌های ملی قدیمی که اعتبارشان تا پایان سال ۹۶ بوده است ابطال خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *