روز مهمی در پیش است…

حرفه ای رفتار نکردن، امروز بهای سنگینی دارد. اگر هیجانی در فروش رفتار کنید، ارزان می فروشید. اگر هیجانی در برگشت رو به بالا رفتار کنید، گران می خرید. زد و خوردها در روز جاری به حد اعلا می رسد. اینطور نباشد که تا رنگ سبز تابلو را دیدید به هر قیمتی خرید کنید و یا با عرضه های سنگین، سریعا اقدام به فروش کنید.

این دو مرحله ای شدن معاملات امروز که گروه پالایش نفت، فلزات و هلدینگ های چند رشته ای را به تایم دوم هدایت کرده، بی اثر نخواهد بود. هم جو معاملات بر آن سه گروه اثر دارد و هم نحوه معاملات آن گروه ها بر معاملات فردای کل بازار.

سعی کنید اعتدال در رفتار خود به خرج بدهید

طبعا بازار امروز بسیار متلاطم است و بسیار فریبنده! هم در جهت خرید کاری می کند که گران بخرید و هم در جهت فروش کاری می کند که ارزان بفروشید.

گروه دوم معاملات هم اثر خیلی مهمی دارد. اینکه فولاد، فملی، شستا، پالایشی ها، در مقابل عرضه ها چگونه عمل کنند بسیار مهم است. بازار در یک نقطه ای که متعادل می شود، سریع تا درصدهای مثبت می رود. آن نقطه، یک عده ای فرصت فروش می بینند لذا مجدد عرضه ها سنگین می شود، به نظرم آن نقطه کلیدی و روندساز این روزها خواهد بود که خریدار جدید قوی تر است یا فروشنده ها در مثبت.

البته اگر استراتژی شما تحلیل بنیادی یا تکنیکال باشد که اساسا به همین جملات بنده هم اهمیت ندهید. روی تابلو، تحلیل خود را پیاده کنید.

موفق باشید.

ولید هلالات

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

طبعا بازار امروز بسیار متلاطم است و بسیار فریبنده! هم در جهت خرید کاری می کند که گران بخرید و هم در جهت فروش کاری می کند که ارزان بفروشید.گروه دوم معاملات هم اثر خیلی مهمی دارد. اینکه فولاد، فملی، شستا، پالایشی ها، در مقابل عرضه ها چگونه عمل کنند بسیار مهم است. بازار در یک نقطه ای که متعادل می شود، سریع تا درصدهای مثبت می رود. آن نقطه، یک عده ای فرصت فروش می بینند لذا مجدد عرضه ها سنگین می شود، به نظرم آن نقطه کلیدی و روندساز این روزها خواهد بود که خریدار جدید قوی تر است یا فروشنده ها در مثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *