پرداخت

پرداخت سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-124 مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۴۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۵۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

حفاری

#حفاری چند ماهی است بهتر است در ۳ ماه اخیر عالی بوده در اذر ۱۳۷۰ ، ابان ۱۷۹۳ و در مهر ۱۴۴۲ میلیارد ریال درامد داشته است در ۶ ماهه قبل این عدد ۳۹۰۸ میلیارد ریال بوده و رشد خوبی داشته است در مجموع ۹ ماهه درامد ۸۴۹۰ میلیارد ریال رسیده است.

سقاین

#سقاین فروش ۵۰،۰۰۰ تن سیمان پاکتی تیپ ۲ صادراتی(کشور افغانستان مرز میل ۷۸) و فروش ۱۰،۰۰۰ تن سیمان پاکتی تیپ ۲ صادراتی(کشور افغانستان مرز دوغارون) شناسایی ۱۱۶ میلیارد ریال ناشی از اختلاف فروش و ارزش ثبتی

 وبصادر

#وبصادر عطف به مصوبه هیات محترم دولت مبنی بر موافقت با واگذاری بخشی از باقی‌مانده سهام دولت در تعدادی از شرکت‌های بورسی به این بانک، به استحضار می‌رساند؛ مطابق مصوبه مذکور، وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است نسبت به واگذاری معادل ۱۴۵ هزار میلیارد ریال از باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در شرکت‌های بورسی به بانک‌های ملت، صادرات ایران و تجارت اقدام نموده و وجوه حاصله را به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز نماید. همچنین معادل ۲۹۰ هزار میلیارد ریال از باقیمانده سهام متعلق به دولت در شرکت‌های بورسی بابت تأدیه بخشی از بدهی دولت به بانک‌های مذکور واگذار می‌گردد. با عنایت به اینکه دستورالعمل اجرایی مصوبه هیئت محترم وزیران، متضمن نام سهام، تعداد و نحوه واگذاری تاکنون به این بانک ارایه نگردیده، لذا آثار مالی طرح پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مذکور متعاقباً اطلاع رسانی می‌گردد.

کرمان

درصد افزایش سرمایه: ۴۵۷۷ درصد
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۱۱۰,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۱,۹۳۰,۶۷۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

غمهرا

#غمهرا به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند به منظور شفاف سازی علت نوسان قیمت سهام، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره ۷۰۷۵۶۱ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ از شرکت درخواست برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و افشا اهم مطالب مطرح شده در کنفرانس مذبور را نموده است
لکن به رغم پیگیری های انجام شده از ناشر، اطلاعات درخواست شده ظرف مهلت مقرر ارایه نشده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

دی

به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامه شماره ۷۰۷۲۶۳ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ موارد ابهام موجود در اطلاعات با اهمیت و لزوم رفع آن را به ناشر متذکر شد
لکن به رغم پیگیری های سازمان، اطلاعات درخواست شده ظرف مهلت مقرر توسط ناشر ارایه نشده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بتا سهم پرداخت  پرداخت پرداخت پرداخت پرداخت پرداخت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *