#خبرهای موثر

#کچاد
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت : موضوع کمبود آب و استفاده نامناسب از منابع موجود یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان و بخصوص فعالان صنعتی است و شرکت چادرملو نیز با درک این شرایط در چند سال اخیر با اجرای طرح های زیر بنایی، گامهای مثبتی در جهت تامین آب مورد نیاز صنایع خود در استان یزد برداشته است . وی گفت اکنون با توجه اهمیت مدیریت صحیح تامین و مصرف آب، چادرملو با تقبل هزینه های بسیار بالا و اجرای طرح ها و برنامه های مورد اشاره، مصرف آب را بشدت کاهش داده و امیدواریم سایر صنایع نیز به این مسئولیت اجتماعی خود واقف و عمل نمایند.

#سیمان
یک مقام مسئول، گفت: با احداث کارخانه سیمان‌سازی در عراق، واردات سیمان به این کشور ممنوع شده است و تنها کیلنکر صادر می‌شود. دبیر انجمن تولیدکنندگان سیمان با اشاره به ظرفیت اسمی تولید سیمان در کشور، تصریح کرد: ظرفیت اسمی تولید در کشور ۸۴.۵ میلیون تن است و با توجه به نیاز کشور حدود ۶۰ میلیون تن تولید که ۷۰ درصد در بازار‌های داخلی و مابقی در کشور‌های اطراف صادر شده است. وی با بیان اینکه عمده تولید سیمان در کشور استفاده می‌شود، تصریح کرد: ۴۹میلیون و ۵۰۰ هزار تن سیمان تحویل بازار‌های داخلی شده است و حدود ۶۳۰۰ تن به کشور‌های همسایه صادر شده است.

#خودرو
شرکت ولوو در جلسه ای با کرباسیان،‌ مدل همکاری ۲۰۰ میلیون یورویی برای تامین ماشین آلات معدنی ارایه داد. مدیر فاینانس و بازرگانی ولوو، در این نشست اظهار داشت: ضمانت ایمیدرو برای همکاری با شرکت های ایرانی در تامین ماشین آلات معدنی مورد تایید و پذیرش این شرکت است.

#ذوب
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: شرکت ذوب آهن قرارداد جدیدی را منعقد کرده و مطالعات آن در حال انجام است تا چرخه آب را کامل کنند و آب مصرفی آنها هدر رفت نداشته باشند.

#مسکن
شادمهر کاظم زاده در خصوص افزایش ۳۳ درصدی معاملات مسکن در کشور، گفت: افزایش معاملات در حوزه مسکن نقطه امیدی را برای جامعه ایجاد می کند زیرا این عرصه طی سالهای گذشته با رکود مواجه بوده و همین امر بر صنایع و بخش های دیگر نیز تاثیر منفی گذاشته است.

#بانکی
بانک میتسوبیشی ژاپن اعلام کرد با همکاری یک شرکت آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ پرداخت با تکنولوژی بلاک چین را فعال می کند که باعث سریع تر و کم هزینه تر شدن تراکنش ها خواهد شد.

#سیاسی
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: روحانی به دعوت رسمی همتای چینی و به منظور شرکت در اجلاس شانگهای به این کشور سفر می‌کند.

#فولاد
ظرفیت تولید فولاد چین تا سال ۲۰۲۵ به کمتر از یک میلیارد تن می رسد. این کشور از سال ۲۰۱۶ تاکنون ۱۲۰ میلیون تن از ظرفیت تولید را کاهش داده است. چین در نظر دارد در سال جاری میلادی ۳۰میلیون تن دیگر از ظرفیت را کاهش داده و ۱۰۰میلیون تن فولاد با گرید پایین که عمدتا در ساخت و ساز از آن استفاده می شود را نیز تعطیل خواهد کرد.

#برجام
رئیس بخش مالی شرکت ایندین اویل هند گفت، در صورتی که تحریم‌های آمریکا علیه ایران منجر به اختلال در عرضه نفت این کشور شود، این شرکت به‌سراغ تأمین‌کنندگان سنتی خود که اکثراً در خاورمیانه قرار دارند خواهد رفت.

#نفت
منابع آگاه در اوپک گفتند، به دلیل نگرانی ها از کاهش عرضه نفت ایران و ونزوئلا و همچنین پس از ابراز نگرانی آمریکا مبنی بر رشد بیش از حد قیمت نفت، اوپک ممکن است در ماه آینده میلادی تصمیم به افزایش تولید خود بگیرد.

#برجام
شرکت انگلیسی سریکا اعلام کرد، همچنان منتظر روشن شدن تاثیر بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران بر میدان گازی رام در دریای شمال است که نیمی از آن متعلق به شرکت ملی نفت ایران است و فعالیت های خود در این میدان را تا صدور مجوز دولت آمریکا متوقف کرده است.

#لبنی
طی روزهای گذشته قیمت کره ۱۰۰ گرمی از ۳۵۰۰ تومان به ۴۵۰۰ تومان افزایش یافته و قیمت انواع محصولات لبنی دیگر نیز ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است.
هلالات

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۰۵

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در کارگزاری فارابی

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *