ثبت نام بورس، سرمایه‌گذاری پر سود

ثبت نام بورس اولین قدم برای سرمایه گذاری در بورس است. بازدهی شاخص بورس در سال ۹۸ بیش از ۲۰۰ درصد بوده است. در حال حاضر نیز، بازار سرمایه از رونق بی سابقه‌ای برخوردار بوده‌ و مملو از گزینه‌هایی جذاب و پرسود است. برای استفاده از این فرصت‌، لازم است ثبت نام بورس را تکمیل کنید. بدین منظور می‌توانید در کارگزاری فارابی به‌صورت آنلاین و رایگان ثبت‌نام کنید.

ویدئوی آموزش ثبت نام در کارگزارای فارابی

 

سؤالات متداول در رابطه با ثبت نام بورس

۱- برای ثبت نام آنلاین کد بورسی و سجام در کارگزاری فارابی چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟

در صورتیکه سجامی باشید می‌توانید با استفاده از کد ملی و شماره همراه سجامی در کارگزاری فارابی به صورت آنلاین  ثبت‌نام کنید.

۲- برای ثبت نام آنلاین در کارگزاری فارابی، نیاز به آپلود مدارک است ؟

خیر شما برای ثبت‌نام آنلاین نیاز به آپلود مدارک ندارید. اطمینان از صحت اطلاعات توسط شما کافیست.

۳- هزینه ثبت نام کد بورسی و سجام در کارگزاری فارابی چقدر است ؟

ثبت‌نام سجام به طور معمول ۱۰ هزار تومان هزینه دارد که توسط سامانه سجام به صورت آنلاین دریافت میشود.

۴- آیا افراد زیر ۱۸ سال می توانند کد بورسی دریافت کنند ؟

بله طبق مصوبه جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، همه می‌توانند کد بورسی دریافت کنند و به صورت آنلاین در بورس سرمایه‌گذاری کنند.

۵- آیا هنوز برای دریافت کد بورسی و معامله آنلاین سهام نیاز به مدرک تحصیلی است ؟

خیر، طبق مصوبه جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، داشتن مدرک تحصیلی الزامی نیست.

۶- پس از ثبت نام آنلاین، می توان برای خرید و فروش سهام اقدام کرد ؟

بله. پس از ثبت نام آنلاین در کارگزاری فارابی از روز کاری بعد می توانید اقدام به خرید و فروش سهام نمایید.

 

ویدئوی آموزش ثبت نام  کارگزارای فارابی در یوتیوب

پشتیبانی تلفنی – شماره ۱۵۶۱ :

اگر با مشکل روبرو شدید با تلفن چهاررقمی ۱۵۶۱ تماس حاصل فرمایید.

ساکنان استان های شمالی می توانند جهت تسریع در روند ثبت نام  با شماره ۰۱۷۳۲۵۲۲۷۵۹ تماس بگیرند .

 

 

114 پاسخ به “دریافت کد بورسی”

  1. با سلام . من خودم كد معاملاتي آنلاين دارم و ميخواهم براي يكي از اعضاي خانواده كد آنلاين بگيرم . ولي مدرك ديپلم ندارد . راهي وجود داره كه بتوان كد آنلاين گرفت؟ باتشكر

    1. سلام دوست عزیر . برای معاملات آنلاین نیاز به مدرک تحصیلی ( حداقل دیپلم ) است . ولی برای گرفتن کد بورسی نیازی به مدرک تحصیلی نیست . شما می توانید برای ایشان از طریق لینک موجود دریافت آنلاین کد بورسی کد بورسی بگیرید و معاملات ایشان را از طریق یکی از دفاتر کارگزاری به صورت درخواست کتبی و یا اینترنتی انجام دهید .

  2. سلام .
    اینجانب در حال حاضر مشتری یکی از کارگزاری های دیگر هستم .برای استفاده از کار گزاری فارابی آیا باید کار گزاری خود را تغییر بدهم و یا اینکه کد بورسی جدید در کارگزاری شما بگیرم.اگر باید کارگزاری خودرا تغییر بدهم لطفا راهنمایی فرمایید.با تشکر

    1. با سلام .
      برای تغییر کارگزاری نیاز به دریافت کد بورسی مجدد ندارید . در حین ثبت نام ، در قسمت مربوطه ، کد بورسی خود را وارد کنید و ثبت نام را تکمیل کنید .
      شما می توانید در یک زمان نزد چند کارگزاری حساب فعال داشته باشید .
      اگر سهامی دارید که می خواهید از طریق پنل ما خرید و فروششان را انجام دهید ، باید تصویر برگه سهم خود را در پنل فارابیکسو و در قسمت درخواست ها ، گزینه تغییر کارگزار ناظر آپلود کنید .

  3. سلام
    اگر رئیس هیئت مدیره شرکت کد بورس داشته باشد
    میتواند اسناد خزانه دریافتی شرکت خود را عرضه کند ویا اینکه حتما باید شرکت کد بورس داشته باشد
    با تشکر

    1. سلام . اسناد خزانه به شخص حقیقی یا حقوقی تعلق می گیرد .
      در زمان ارائه خدمت به سازمان یا ارگان مورد نظر ، از شما تقاضای کد بورسی می شود . چنانچه کد بورسی شرکت را ارائه داده باشید اوراق در وجه شرکت صادر می شود و قابلیت خرید و فروش برای شرکت خواهد بود و وجه اوراق نیز به حساب شرکت واریز خواهد شد .
      چنانچه اوراق به نام شخص صادر شود ، قابلیت خرید و فروش و تخصیص وجه نقد برای شخص خواهد بود .

    2. کد بورسی شرکت و شخص حقیقی اختلاف کاربردی چندانی ندارند .
      اما اسنادی که به کد خاصی ( حقیقی یا حقوقی ) تخصیص داده شده باشند ، فقط از طریق همان کد قابل معامله هستند .
      در صورتی که می خواهید اسناد به نام خودتان صادر شود ، در زمان استعلام ها یا ارایه کد بورسی به کارفرما ، می توناید کد بورسی شخصی ارائه دهید

    3. سلام . اسناد خزانه به شخص حقیقی یا حقوقی تعلق می گیرد .
      در زمان ارائه خدمت به سازمان یا ارگان مورد نظر ، از شما تقاضای کد بورسی می شود . چنانچه کد بورسی شرکت را ارائه داده باشید اوراق در وجه شرکت صادر می شود و قابلیت خرید و فروش برای شرکت خواهد بود و وجه اوراق نیز به حساب شرکت واریز خواهد شد .
      چنانچه اوراق به نام شخص صادر شود ، قابلیت خرید و فروش و تخصیص وجه نقد برای شخص خواهد بود

  4. سلام ایا افراد زیر ۱۸ سال میتوانند کد بورسی و رمز انلاین تهیه کنند یا باید بالای ۱۸ سال باشند؟

    1. سلام .
      کد بورسی محدودیت سنی نداره
      اما برای استفاده از پنل آنلاین ، داشتن مدرک دیپلم الزامیه

  5. درود
    روش گرفتن کد بورسی جهت یک شرکت به چه صورت میباشد
    همکارانتان می گویند ثبت نام کنید ولی اطلاعات شخصی را میخواهد نه اطلاعات شخص حقوقی را لذا برای ثبت نام دچار ابهام شدم

    1. سلام . برای دریافت کد بورسیاینجا کلیک کنید و در صفحه باز شده وارد افتتاح حساب جدید شوید و مشتری حقوقی را انتخاب کنید .

  6. سلام قدم اول برای ورود به بورس وخریدوفروش چیست من تا کنون هیچ اطلاعاتی از بورس نداشتم واکنون میخام ازمبلغ ناچیزی شروع وخرید وفروش کنم لطفا راهنمایی کنین ممنونم

    1. قدم اول دریافت کد بورسی و ثبت نام در سامانه کارگزاری است .
      ثبت نام در سایت http://www.kargozari.org
      ثبت نام در سامانه سجام
      مراجعه به یکی از دفاتر کارگزاری فارابی در شهر محل اقامت و یا استفاده از خدمت بیکسو پیک در چند شهر کشور

      مشاهده ویدئو های آموزشی در قیمت آموزش سایت http://www.kargozari.org

      1. سلام من در کارگزاری ارمان تدبیر هستم، می خواهم در کارگزاری فارابی هم باشم میشه ثبت نام کنم ولی سهام هایی که در ان کار گزاری خریده ام در این نیاید.

  7. سلام برای دریافت کد بورسی آفلاین وکد کاربری و رمز عبور برای افراد کمتر از۱۶سال، بعد ازثبت نام در سجام وثبت نام در سایت کارگزاری فارابی چه باید بکنیم؟

    1. سلام .
      برای افراد زیر ۱۸ سال، برای احراز هویت باید نماینده قانونی وی همراه با مدارک شناسایی هر دو نفر به یکی از شعب کارگزاری فارابی مراجعه نماید .

  8. سلام خسته نباشید اگر کسی کد بورسی نام کاربری ورمز را برای سبدگردانی داشته باشد میتواند کلاهبرداری کند مثل اینکه پول را خارج کند یا حساب بانکی را تغییر دهد باتشکر

    1. سلام . خیر . البته سبدگردان قانونی نیاز به نام کاربری و کلمه عبور ندارد . اما در مواردی که افراد نام کاربری و کلمه عبور خود را در اختیار شخص دیگری قرار می دهند تا با حساب آنها خرید و فروش کند، طبق قانون واریز وجه فقط به حساب صاحب کد بورسی واریز می شود ( در کارگزاری فارابی اینگونه است ) .
      در مورد تغییر حساب بانکی، تنها خود شخص می توناد شماره حساب را تغییر دهد، آن هم تنها به حساب دیگیری به نام خودش و نه شخص دیگر

  9. سلام، چرا در بخش ثبت نام انلاین در قسمت احراز هویت گزینه ی «پیک» وجود نداره؟ من تهران هستم و حتی در زیر بخش تهران هم گزینه «پیک» وجود نداره.

    1. با سلام . با توجه به شیوع بیماری کرونا و احتمال ابتلا در مواجه حضوری، این سرویس موقتا غیر فعال شده است .

  10. با سلام، من بعد از انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت در مهر ۹۸ متاسفانه هنوز کد بورسی دریافت نکرده ام. البته چند روز پیش هم با ایمیل تقاضا دادم ولی جوابی نیامده. ضمنا دو ماه است که بخاطر کرونا در خارج از ایران گیر کرده ام و در نتیجه امکان مراجعه حضوری را هم ندارم. از راهنمایی شما ممنون خواهم شد.

  11. سلام برای دریافت کد بورسی باید حضوری بریم به دفاتر یا غیر حضوری ؟من گیج شدم؟ الان ثبت نام کردم کد رهگیری دارم باید چجوری کد بورسی بگیرم؟

  12. با سلام. من ساکن ایران نیستم. چطور میتونم کد رو دریافت کنم و برای احراز هویت چکاری باید انجام دهم؟

  13. با سلام کدبورسی من اومده اما نام کاربری و پسورد که در خدمات فارابی درخواست میدم نوشته مغایرتی در درج اطلاعات هست و به شعب مراجعه کنید به شعب دسترسی ندارم چه کنم؟

      1. سلام .چند ماه پیش در کارگزاری فارابی ثبت نام کردم و همه مراحل را انجام دادم و قرارداد را هم در دفتر پیشخوان امضا کردم ولی نام کاربری و رمز عبور برایم پیامک نشد و الان که در سامانه جستجو میکنم برایم پیامی به اینصورت :وضعیت ثبت نام شما در بایگانی قرار دارد اگر نام کاربری و رمز عبور دریافت نکرده ایید با شماره ۱۵۶۱ تماس بگیرید و تماس هم گرفتم‌ و گفتند خلاِل دو تا سه روز نام کاربری و رمز پیامک میشود و بعد از آن خبر عرضه اولیه ها پیامک میشود ولی‌ تا هنوز نام کاربری پیامک نشده . لطفا راهنمای کنید

        1. با سلام . مجددا با شماره ۱۵۶۱ تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید ( سامانه پشیتبانی ۲۴ ساعته )

  14. با سلام. من در تاریخ ۳۰فروردین در یکی از دفاتر پستی برای دریافت کد بورسی ثبت نام کردم. ولی هنوز کد برای من ارسال نشده است. چه مدت زمان برای دریافت کد بورسی لازم است؟

  15. درود بر شما
    بنده حدودا تابستان ۹۷ کد بورسی از سامانه سجام و شرکت سپرده گذاری مرکزی گرفتم و در دفاتر پیشخوان احراز هویت شدم بعد از مدتی یه کد ک از حروف و عدد بود برام مسیج شد .حالا من میخوام معامله در بورس انجام بدم باید چیکار کنم در محل زندگی من هم بابلسر کارگزاری فارابی شعبه دارد اما فعلا خدمات حضوری ندارد بعلت کرونا …لطفا راهنماییم کنید ….ضمنا تو هیچ کارگذاری ثبت نام نکردم فقط کد سجام دارم

    1. سلام . از طریق گزینه دریافت کد بورسی در صفحه اول سایت ثبت نام کد بورسی رو انجام بدید و سپس به یکی از دفاتر پیشخوان منتخب کارگزاری فارابی در بابلسر مراجعه نمایید .
      دفاتر منتخب کارگزاری فارابی در بابلسر : ۱ – خیابان امام مقابل پاساژ صادق نژاد (روبروی مخابرات قدیم ) ۲ – بلوار شريفي بين شريفی ۱۴و۱۶

  16. سلام. بنده براي دريافت آنلاين بورسي ثبت نام كرده ام. ثبت نام سجام را هم انجام داده ام. كد ۱۰ رقمي سجام هم دريافته شده است. در مرحله ثبت نام سجام نام كارگزاري فارابي را ندادم و كارگزاري ديگري انتخاب كردم. الان ميخوام انلاين فارابي رو فعال كنم . مشكلي ايجاد نميشه كه؟
    بعلاوه اينكه براي اقدام چكار بايد بكنم؟ و مدت زمان دريافت انلاين چقدر طول ميكشه تو فارابي؟ مراحلش چيه؟

    1. اولین کار اینه که در صفحه اول سایت ما ، ثبت نام کد بورسی رو انجام بدید . با توجه به اینکه کد بورسی دارید، زمان چندانی لازم نیست . فقط کافیه پس از ثبت نام به یکی از شعب ما و یا دفاتر منتخب پیشخوان مراجعه کنید .

  17. با سلام ، من با کد پیگیری ۱۰ سجام در بانک شهر احراز هویت سجامم تکمیل شد ولی کد بورسی دریافت نکردم و نمیدونم مرحله بعدی باید چیکار کنم و یا کجا برم

    1. اولین کار اینه که در صفحه اول سایت ما ، ثبت نام کد بورسی رو انجام بدید پس از ثبت نام به یکی از شعب ما و یا دفاتر منتخب پیشخوان مراجعه کنید .

  18. سلام . من در سجام ثبت نام کردم و مراحل احراز هویت رو در بانک شهر انجام دادم و فرمهای مربوطه رو هم امضا کردم. دوستان گفتند مرحله بعد رفتن به کارگزاری هست . آیا مراجعه به کارگزاری بایستی حضوری باشه ؟ یا من میتونم ثبت نام غیر حضوری داشته باشم ؟ لطفا راهنمایی بفرمائید. متشکرم

    1. در صفحه اول سایت ما ، ثبت نام کد بورسی رو انجام بدید . برای احراز هویت باید به یکی از دفاتر پیشخوان منتخب و یا شعب ما مراجعه کنید . (( احراز هویت فقط به صورت حضوری انجام میشه ))

  19. درود بر شما .الان حدود دو هفته است کد بورسی و گرفتم اما هیچ کاری نمیتونم انجام بدم از لحاظ شارژ حساب و خرید و فروش

  20. سلام و وقت بخیر. کد بورسی برای من امروز فرستاده شده است. وقتی میخواهم پرداخت انجام ندهد این پیغام می آید: اطلاعات حساب شما نزد کارگزاری تعریف نشده است.
    برای رفع این خطا باید چکاری انجام داد؟ ممنون

  21. سلام. من در سجام ثبت نام کردم. احراز هویت را در دفترپیشخوان انجام دادم. به صورت آنلاین در فارابی ثبت نام کردم. در دفتر پیشخوان هم فرم های مربوط به فارابی را امضا کردم. نام کاربری و پسورد فارابی هم برایم ارسال شد ولی موقع پرداخت اینترنتی در فارابیکسو خطای “شماره حساب شما ثبت نشده” میآید در حالی که در قسمت دیگری میتوانم شماره حسابم را مشاهده کنم.
    شماره پشتیبانی هم اشغال است. چه کنم؟

  22. سلام من تمام مراحل را طی کردم ولی الان یک‌هفته است که کدبورسی خود را دریافت نکرده ام

  23. سلام
    من اصل شناسنامه ام در دسترسم نیست اما کپی شناسنامه و اصل کارت ملی رو دارم
    با این مدارک می اونم احراز هویت بشم
    احراز هویت با پیک هنوز فعاله؟

  24. سلام من روز دوشنبه ۸ اردیبهشت از کارگزاری فارابی ثبت نام نهایی کردم و کدمعاملاتی هم دریافت کردم ولی تا امروز نام کاربری و رمز عبور رو دریافت نکردم چیکار کنم؟

  25. سلام من ۷روز احراز هویت شدم اما کد بورسیم نیومده دانشجو هستم اما مدارکی نبردم ونخواستن و بار گزاری نکردم و اینکه ازمونش و جواب ندادم در دفتر پیشخوان حالا باید چکارکنم ؟

    1. اگر در سامانه کارگزاری فارابی ثبت نام کرده اید ، برای بررسی وضعیت ثبت نام خود با شماره ۱۵۶۱ تماس بگیرید

  26. با سلام. بنده ۱۵ روز پیش در دفاتر پیشخوان برای کارگزاری فارابی احراز هویت شده ام ولی متاسفانه رمز عبور و نام کاربری برای من نیامده است

  27. سلام من نزدیک یک ماه میشه که احراز هویت شدم ولی فعلا پیامی نیومده با کارگزاری هم تماس گرفتم ولی جواب درستی نمیدن الان نمیدونم چیکارکنم

  28. سلام من ثبت‌نام سجام و کا رگزاری رو انجام دادم کد بورسی برای من اومده اما هنوز نام کاربری و رمز عبور واسم نيومده الان ده روزه میخواستم بدونم کی برام ارسال میشه. ممنون

  29. سلام
    ایا الان امکان ثبت نام غیر حضوری و اومدن پیک درب منزل وجود دارد؟

  30. سلام خسته نباشید بنده در کارگزاری فارابی ثبت نام کردم کد معاملاتی اومد بعدش نام کاربری و رمز عبور هم اومد در سامانه فارابی فارابیکسو ورود میکنم . سوالم اینه برام کد بورسی میاد خرید و فروش انجام میدم یا همون نام کاربری منو کارگزاری میشناسه

    1. سلام . نام کاربری و کلمه عبور کارگزاری برای معاملات کفایت می کنه ( البته کد بورسی قبلا براتون صادر شده )

  31. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون
    من تمام مراحا سجام کد بورسی ثبت نام فارابی و پیشخوان دولت انجام دادم
    ایا برای شروع فعالیت در فارابیسکو باید اول مقداری پول پرداخت کرد و حساب را شارژ کرد؟ یا میتوان بعدا پول واریز کرد؟
    اگر باید اول پول پرداخت چه مقدار است؟

    1. سلام . وقت بخیر . برای خرید باید حداقل ۵۰۰ هزار تومان موجودی داشته باشید . البته با حساب کارمزد خرید کمی بیشتر . مثلا ۵۱۰ هزار تومان

  32. سلام
    آیا الان احراز هویت در دفاتر فارابی انجام میشه و اگر میشه، امکانش هست تو یه جلسه همه کارها انجام بشه و دیگه مراجعه لازم نباشه؟
    و اینکه آیا احراز هویت هزینه هم داره در شعب کارگزاری؟
    چون خودم قبلا تو دفتر پیشخوان احراز هویت کردم و کلی برام هزینه تراشیدن و جدای از هزینه ۳ هفته اسیر شدم نمیخوام برای خانواده هم همچین مشکلی پیش بیاد

    1. سلام . احراز هویت حضوری در تمام دفاتر کارگزاری فارابی انجام می شه . اما می تونید از طریق سامانه سجام و به صورت غیر حضوری احراز هویتتون رو انجام بدید .

  33. سلام من کد بورسی افلاین دریافت کردم اگر بخواهم انلاین معاملات انجام بدهم حتما باید به کارگزاری مراجعه کنم یا اینترنتی هم میشود؟

  34. سلام
    من از کارگزاری مفید کد معاملاتی دارم چطور میتوانم بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان کد معاملاتی از کارگزاری فارابی بگیرم

    1. سلام . مراجعه به صفحه اول سایت http://www.kargozari.org و تکمیل مراحل ثبت نام و در ادامه نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان ندارید . به یکی از شعب کارگزاری فارابی مراجعه نمایید .

  35. سلام خسته نباشید. من در کارگزاری آگاه فعالیت میکنم. امروز رفتم دفتر پیشخوان کارگزرای شما رو احراز هویت کردم . چند روز طول میکشه تا بتونم در کارگزاری شما فعالیت کنم ؟

  36. با سلام
    من در سجام ثبت نام کردم و کد ده رقمی سجام برام اومد و همزمان در دو کارگزاری ثبت نام کردم و بعد چند روز هم کد بورسی گرفتم و یکی از کارگزاری ها برام فعال شده و امکان خرید فروش دارم اما کارگزاری فارابی هنوز با وجود گذشت زمان بالا یکماه هنوز اس ام اس رمز ورود … نیامده در ضمن در تبریز و در دفتر پیشخوان احراز هویت کردیم که گفتن چون پیشخوان بوده باید با تهران تماس بگیریم که تهران شماره ایی که داده شده کسی پاسخگو نیست و همیشه اشغال هست لطفا رسیدگی کنید رمز ورود بدین تشکر

    1. سلام . پشتیانی ما از طریق مرکز تماس ۱۵۶۱ در حال بهبوده . از همون طریق پیگیر باشید .

    1. سلام . امکان دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری وجود داره، اما امکان دریافت حساب کاربری آنلاین جهت خرید و فروش خیر

  37. سلام: من درسهام دی ( بانک دی ) کدبورس دارم وتاحال هیچگونه خرید وفروشی نداشته ام وکلا ازمقررات بورس و کاربا آن راندارم ، آیا باز ثبت نام ضرورت دارد ، درحالی که طی بالای ۱۰ الی ۱۲ سال از سود وزیان آن خبری نیست وهروقت هم سراغی میگیریم میگویند تعداد سهام شما همان تعداد۱۰ سال پیش است! وجواب روشنی نمیدهن و مرجعی روشن و آشکاری هم وجودندارد که پاسخ روشنگری درپیش پای ما بگزارند! آیا میشود این سهام را انتقال داد؟واصولا چه ضرورتی هست که درسجام ثبت نام شود واین سجام وابسته کجاست و کارش چیست!؟

    1. سهام بانک دی در ابتدای سال گذشته در محدوده ۱۵۰۰ ریال معامله می شد و الان حدود ۳۷۰۰۰ ریال ( حدود ۲۴ برابر رشد داشته ). با توجه به زیان ده بودن بانک، سود تقسیمی نداشته اما با توجه به افزایش سرمایه ای که در پیش دارد، قیمت در حال رشد است . توصیه می کنم احراز هویت سجام رو انجام بدید تا از دارایی بروزتون مطلع بشید و امکان معامله سهامتون رو داشته باشید .

  38. سلام خسته نباشید
    من احراز هویت کردم ولی کد بورسی رو شرکت شما هنوز نفرستاده ۵روزی میشه ثبت نام و احراز هویت کردم

  39. سلام من کد بورسی دارم از سجام دریافت کردم حالا نمیتونم تو سایت سعدی ثبت نام کنم و ۱۴ روز از مرحله احراز هویت من میگذره من چیکار. کنم همچی تکمیله تا کی باید صبر کنم

  40. سلام من الان ۱۰ روزی میشه ثبت نام کردم همه کارام رو هم انجام دادم ولی هنوز رمز و نام کاربری برام نیومده لطفا کمکم کنید؟

    1. با سلام . می تونید با شماره ۱۵۶۱ تماس بگیرید و یا از طریق صفحه اول سایت بخش تماس با ما، قسمت انتقادات و پیشنهادات موضوع رو مطرح کنید . نتیجه پیگیری شما از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد .

  41. سلام برای من نام کاربری و رمز عبور اومده وقتی میخوام پرداخت وجه رو انجام بدم خطای میده می نویسه اطلاعات حساب شما نزد کارگزاری تعریف نشده چگونه رفعش کنم

    1. با سلام . می تونید با شماره ۱۵۶۱ تماس بگیرید و یا از طریق صفحه اول سایت بخش تماس با ما، قسمت انتقادات و پیشنهادات موضوع رو مطرح کنید . نتیجه پیگیری شما از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد .

  42. سلام فرق روش غیر مستقیم و مستقیم رو می فرمایید ؟ کسانی که هر روشی را انتخاب کردن میتوانند روش رو عوض کنند

    1. در روش مستقیم تاکنون می توانستید دو نوبت ۳۰ درصدی سهام خود را بفروشید . اا در روش غیر مستقیم امکان فروش تا امروز وجود نداشته است و باید منتظر ثبت و ارائه شرکت تعاونی استانی خود در بورس باشید .
      امکان تغییر وضعیت در حال حاضر وجود ندارد .

  43. سلام. ..نرم‌افزار کار نمیکنه ..خرید ارز اولیه و پرداخت و برداشت وجه هم همینطور. …۱۵۶۱ هم قطع و جواب نمیدن ….چه باید کرد. ..با تشکر

    1. سلام . احتمالا از نسخه بتا استفاده می کنید .
      برای استفاده از نرم افزار بروز با استفاده از مرورگر گوشی ازلینک زیر استفاده کنید :

      app.farabixo.com

  44. سالام خسته نباشيد پدمن در کارگزاری فارابی ثبت نام کرده ولی هیچ کد کاربری و رمز نیومده؟؟

    1. سلام . اگر در شهرتون نمایندگی فارابی هست، به نمایندگی مراجعه کنید و یا از طریق صفحه اول سایت ، بخش انتقادات و پیشنهادات، موضوع رو اطلاع بدید .

  45. سلام. من میخوام برای مادرم کد بورسی بگیرم ولی ایشان حساب بانکی ندارد. آیا میتوانم حساب بانکی خودم را وارد کنم؟

  46. سلام خسته نباشید. من. سجام و فارابی ثبت نام حضوری.کردم. بیست روزه قبل. هنوز کد معاملاتی اس ام اس نکرده برام . ولی پیام.تبلیغ فرستاده میشه از فارابی. حتی یک بار دیگر هم.رفتم دفتر خدمات گفتن ثبت نام.تکمیل شده. پس.چرا کد فرستاده نمیشه رمز عبور؟

    1. سلام . اگر در شهرتون نمایندگی فارابی هست، به نمایندگی مراجعه کنید و یا از طریق صفحه اول سایت ، بخش انتقادات و پیشنهادات، موضوع رو اطلاع بدید .

  47. بیست روز قبل فارابی ثبت نام.کردم هنوز خبری نشدهِ. کد معملاتی نفرستاده. ده بار هم.زنگ.میزنم بیش از صد تا شماره هست کسی پاسخ گو نیست چرا؟

    1. سلام . اگر در شهرتون نمایندگی فارابی هست، به نمایندگی مراجعه کنید و یا از طریق صفحه اول سایت ، بخش انتقادات و پیشنهادات، موضوع رو اطلاع بدید .

    1. سلام . چنانچه احراز هویت سجام رو انجام داده باشید، در مراحل ثبت نام در فارابی ، فقط کافیه مدارک شناسایی رو آپلود کنید و احراز هویت به صورت سیستمی انجام میشه

  48. سلام من میخوام برای یکی از افراد خانواده که سنش زیر ۱۸ است کد بورسی بگیرم البته تمام مراحل به صورت غیر حضوری باشه ایا امکانش هست

    1. سلام . در حال حاضر برای افراد زیر ۱۸ سال این امکان فراهم نیست . اما جهت تسریع روند ثبت نام، شما می تونید تمام مراحل ثبت نام رو انجام بدهید و فقط برای احراز هویت به یکی از شعب کارگزاری فارابی و یا دفاتر منتخب پیشخوان مراجعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *