معرفی تالار مجازی بورس ایران
زمانی که شما قصد دارید مقداری از سرمایه خود را به میدان آورید لازم است که مهارت کافی را در خصوص سرمایه گذاری و سود و زیان های احتمالی را به دست آورده و با شناخت، دقت و ظرافت کافی اقدام به سرمایه گذاری کنید.
یکی از بهترین مواردی که می تواند شمارا برای یک معامله خوب آماده سازد قرار گرفتن در یک محیط شبیه سازی شده است که تالار مجازی بورس ایران با استفاده از دانش، تخصص و تجربه سالیان فعالیت طولانی مدت کادر خود در بازار بورس ایران توانسته است این امکان را برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به یادگیری و شناخت در زمینه سرمایه گذاری در بازار بورس هستند فراهم آورد تا این افراد بتوانند بدون هیچ هزینه ای دسترسی لازم به دانش مرتبط با سرمایه گذاری را داشته باشند و در زمان کوتاه و مناسبی اطلاعات جامعی را در خصوص آنچه که لازم است کسب کنند. از مزیت های تالار مجازی بورس ایران آسان بودن دسترسی به محیط شبیه سازی شده بازار بورس است که کاربر می تواند با عضویت در این سامانه از آن استفاده نماید.

تالار مجازی بورس ایران که توسط شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران پیاده سازی شده است اهدافی نظیر آموزش و آشنا کردن علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بورس ایران را به صورت رایگان دنبال می کند.

بنابراین عضویت و فعالیت در تالار مجازی بورس ایران برای کاربران هیچ هزینه ای به دنبال نخواهد داشت و علاقه مندان به راحتی می توانند اطلاعات لازم و کافی در خصوص بازار بورس، اوراق بهادار و مسائل مربوط به بورس کسب کنند و به آسانی بتوانند در راستای یک سرمایه گذاری اصولی نکات مهم و مفید را به دست آورند و دریک محیط شبیه سازی شده معاملات سرمایه گذاری را تجربه کنند.

این سامانه آموزشی که با رویکرد آموزش به صورت عملی سرمایه گذاری در بورس راه اندازی شده است، قیمت ها، شاخص ها و سایر اطلاعات مربوط به بورس را در تالار مجازی بورس ایران را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و یک محیط کاملاً مشابه بازار سرمایه گذاری را برای کاربران خویش فراهم می آورد تا آن جا که کاربران خود را میان یک بازار سرمایه گذاری واقعی تصور می کنند و با شرایط معاملاتی این بازار آشنا می گردند.

چگونه می توان از خدمات این تالار مجازی بهره گرفت؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به آشنایی با بازار بورس و سرمایه گذاری و معاملات دارید با ثبت نام در این سامانه آموزشی فرصت این را دارید که از خدمات این سامانه استفاده کنید و معلومات و دانش خود را بالا ببرید. اگر تصمیم گرفته اید از تالار مجازی بورس ایران اطلاعات خود را به دست آورید همین حالا اقدام به ثبت نام در این سامانه کنید. این کار به سادگی قابل انجام است و به راحتی می توانید با چند کلیک ثبت نام خود را نهایی کنید. پس از ثبت نام با ورود به سامانه یا همان Login کردن می توانید از امکانات متعددی که این تالار مجازی برای شما فراهم کرده است بهره گیرید. شما پس از ورود در هیئت‌رئیسه اصلی می‌توانید به تابلوی اصلی بورس، صندوق‌های سرمایه گذاری، نمودار شاخص‌ها و موارد دیگری که مشاهده می‌کنید را بررسی کنید. لازم به ذکر است دسترسی کامل به همه قسمت‌های تالار منوط به ثبت‌نام است.

کاربران برای اینکه بتوانند در خود را در شرایط معاملاتی و محیط شبیه‌سازی‌شده آن قرار دهند بایستی در یک مسابقه ثبت‌نام کرده و اقدام به خریدوفروش سهام و واحدهای سرمایه گذاری صندوق‌های سرمایه گذاری موجود در تابلوی اصلی بورس کنند. به این صورت هر کاربر می‌تواند در شرایطی مشابه شرایط واقعی خود را مورد آزمون قرار دهد و در صورت لزوم معلومات خود را با استفاده از قسمت‌های دیگر سایت بالا ببرد.

زمانی که کاربران خود را این آزمون و خطاها را در یک شرایط مشابه با محیط واقعی قرار می دهند می توانند عملکرد خویش را در خرید و فروش سهام مورد ارزیابی قرار دهند و با بقیه کاربران مقایسه کنند و پس از تکرار و تمرین به مهارت کافی دست یابند.

از دیگر قسمت هایی که برای کاربران بسیار مفید است و به آن ها این اجازه را می دهد تا عملکرد خود مورد ارزیابی قرار دهد وجود قسمت گزارش عملکرد است. از نکاتی که می توان در خصوص تالار مجازی بورس ایران می توان به آن اشاره کرد این است که تک‌تک مواردی که در این سامانه وجود دارند با جزئیات کامل درج گردیده اند و این به کاربران کمک می کند تا تحلیل بسیاری دقیقی از فعالیت های خود داشته باشند. اخبار بورس و سرمایه گذاری را بخوانند و با الفبای بورس آشنایی کامل پیدا کنند و پس از مدت کوتاهی مهارت کافی را در راستای سرمایه گذاری در بورس به دست آورند. این سامانه دقیقاً همان چیزی است که می تواند راهنمای یک فرد مبتدی و حتی نیمه حرفه ای باشد.

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۱۰

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در کارگزاری فارابی

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران معرفی تالار مجازی بورس ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *