#گزارش_ماهانه

در میان #قندی ها نماد #قنقش گزارش ماهانه داد. این شرکت که سال مالی آن منتهی به اسفند است در سه ماه نخست ۶,۴۵۱ تن شکر حاصل از چغندر تولید کرده است. در مدت مشابه سال گذشته ۹۵۴۱ تن تولید کرده و در کل سال گذشته ۵۶,۳۸۷ تن تولید کرده اما ۴۶,۶۲۳ تن آنرا فروخته لذا موجودی سال گذشته باعث شده بتواند ۹,۷۵۸ تن محصول شکر سال گذشته را در سه ماه نخست بفروشد. لذا در سه ماه نخست سال جاری ۱۲ هزار تن فروخته که ۲۶درصد از سال گذشته به لحاظ مقدار فروش بالاتر است اما مقدار تولید سه ماه نخست از سال قبلی کمتر است.

#قزوین یکی دیگر از قندی ها بود که گزارش ماهانه خرداد را ارائه کرد. طی سه ماهه ۱۰,۲۵۶ تن تولید و ۱۱,۱۳۹ تن فروش داشته و در سال گذشته ۱۴,۳۹۹ تن تولید و تنها ۷,۸۳۹ تن فروش طی سه ماه بهار محقق شده است. لذا در بهار ۹۷ شاهد کاهش مقدار تولید و اما شاهد افزایش مقدار فروش هستیم. نرخ فروش بهبود یافته و قزوین تحت تاثیر این شرایط توانسته بالاتر از مصوبه ها یعنی ۲۷۴۳ تومان هر کیلو شکر را بفروشد. نکته مثبت قزوین این است که در سال ۹۶ تولید ۵۴,۲۱۳ تنی داشته اما ۳۷,۴۴۳ تن را فروخته لذا موجودی انبار بالایی برای عرضه و شناسایی سود دارد.

در میان #سیمانی ها نماد #ساربیل را داشتیم که گزارش ماهانه داد. متوسط نرخ فروش ۵ ماه ابتدای سال مالی ۱,۰۸۹,۰۳۶ ريال بوده و در خرداد ۱,۱۲۵,۷۳۲ ريال نرخ فروش بوده لذا شاهد رشد و بهبود نرخ فروش بوده ایم. در سال گذشته البته متوسط نرخ و مبلغ فروش شش ماه نخست(منتهی به خرداد) از شش ماه سال مالی ۹۷ بالاتر بوده است.

در میان شرکت های گروه #پتروشیمی شاهد گزارش یکی از اوره سازها با نماد #کرماشا بودیم. این شرکت در خرداد ۶۳,۸۵۲ تن اوره تولید کرده که مشابه متوسط ماه های قبلی است اما تقریبا هیچ اوره ای صادر نکرده است. ابتدا شایعاتی مطرح شد که شاید مسائل تحریمی مانع از صادرات شد اما احتمالا شرکت حاضر نبوده با نرخ دلار نیمایی فروش صادراتی را انجام دهد. در مجموعه سه ماه ۵۶٫۴ هزار تن با نرخ حمایتی ۶۱۲۵ ريال و ۱۰۷٫۵ هزار تن با نرخ آزاد به فروش رسیده و ۱۴۹۰ میلیارد ريال فروش به دست آمده است. سال گذشته در سه ماه بهار ۱۱۲ ريال سود ساخت اما در سه ماه بهار سال جاری به دلیل بهبود متوسط نرخ فروش قاعدتا ۱۶۰ ريال سود ساخته است.
هلالات

تاریخ :۱۳۹۷/۰۴/۰۶

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در تلگرام

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه گزارش ماهانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *