گزارش بازار سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷

شاخص کل با رشد ۷۳۶ واحدی در محدوده ۱۶۷۱۹۹ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۴۹۰ میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۰۳ میلیارد تومان رسید.نمادهای ، فارس ، پارس ، فولاد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای جم ، شخارک ، وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند .
۱۲:۲۶ در گروه خودرو و قطعه ساز امروز نیز شاهد معاملاتی منفی هستیم در قطعه سازها خمحرکه مورد توجه است و در سقف مجاز قیمتی داد و ستد می شود.

فالوم جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ درمحل تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از جام جم، نرسيده به پارک وي، مجموعه فرهنگي تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند. دستور جلسه : تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

قشیر در ۱ قدمی صف خرید معاملات بلوکی در این سهم بسیار جدی است.

این شرکت براساس عملکرد ۸ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۲,۲۹۹,۸۰۲ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹% رشد داشته است.

صف خرید برای بانک دی در آستانه قیمتی مثبت. که زمزمه افزایش سرمایه را تقریبا در گزارش اخیرخود قطعی کرده است

شرکت ملی صنایع مس ایران امروز ۵۰۰تن کاتد با قیمت پایه ۵۴۳۴۸۴ریال در بورس کالا عرضه کرد.

افزایش تقاضا در نماد تازه وارد کگهر رشد نزدیک به سه درصدی نماد را در پی داشته است.

در فلزی ها نیز امروز معاملاتی کم حجم با گرایش مثبت در جریان است. فولاد و فملی در محدوده صفر تابلو داد و ستد می شوند. فنوال، فباهنر، فسپا و فپنتا از نمادهای مورد توجه بازارند. گزارش مناسب فروش فولاد و فخوز در ماه آبان و همچنین عدم فروش مناسب فاسمین در معاملات روز جاری این نمادها تاثیر نسبی داشته است.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۹/۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *