معرفی شرکت

در بهمن ماه سال ۱۳۷۴ با تغییر وضعیت از “سهامی خاص” به “سهامی عام” و پس از طی مراحل قانونی، شرکت پارس دارو در فهرست شرکت های پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار قرار گرفت.

فعالیت اصلی شرکت؛ تولید و فروش داروهای شیمیایی و گیاهی و همچنین مواد اولیه دارویی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و همچنین تاسیس و ایجاد کارخانجات و لابراتوارهای ساخت و بسته بندی مواد دارویی، تهیه و تدارک و واردات و صادرات داروی ساخته شده و مشارکت در سایر شرکت هاست.

امروزه شرکت دارویی پارس دارو با تولید بیش از ۸۰ محصول دارویی مختلف به ویژه آنتی بیوتیک‌ها، آنتی ویروس، ضد قارچ، ضد افسردگی و… با نام های ژنریک و برند در دوزهای مختلف، توانسته‌ به عنوان یکی از معتبرترین شرکت دارویی ایران در زمینه تحقیق، تولید و عرضه محصولات دارویی، جایگاهی مناسب بین شركت‌های داروسازی كشور به دست آورد.

تحلیل فروش شرکت

دپارس

 

با روند تحقق درآمد ۱۱ ماه اخیر می توان انتظار داشت که دپارس حدود ۹۰ میلیارد تومان سودناخالص عملیاتی محقق کند.
مالکیت دفارا در اختیار دپارس است که به تازگی سودده شده و در این مجمع تقسیم سود خواهد داشت. دو زیر مجموعه دیگر نیز به دپارس dps خواهند داد.
مجموع این موارد ۷۰ میلیارد تومان سود خالص برای دپارس ایجاد می کند که با سرمایه جدید حدود ۱۳۰ تومان eps خواهد بود.
باید توجه داشت که در سال مالی بعدی دفارا سود بهتری تقسیم می کند و احوالات دپارس نیز بهبود می یابد. همکنون دپارس در پروسه تبدیل حق تقدم به سهام و جریانات افزایش سرمایه است.
ولید هلالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *