سیمان شرق

سشرق در اولین ماه سال مالی خود ۱۶۵ میلیارد ریال فروش داشته است در آبان به ۱۵۳ میلیارد ریال و در اذر ۱۶۹ میلیارد ریال فروش رسیده در دی این عدد ۱۴۹ میلیارد ریال بود و در بهمن ۱۶۲ میلیارد ریال و حالا در اسفند با رشد ۲۱۲ میلیارد ریال فروش داشته است و جمعا ۱۰۱۲ میلیارد ریال فروش زده است این عدد در مدت مشابه ۷۷۴ میلیارد ریال بوده است . فروش اسفند این سیمانی هم خوب بوده و مثل اکثر سیمانی هاست.

کشت و دام قیام اصفهان

زقیام در اسفند با درامد کمی بهتر از بهمن و ۱۵۹ میلیارد ریالی مواجه بود . بهمن ماه ۱۴۹ میلیارد ریال فروش زده است سهم دی ماه با درامد۱۶۷ میلیارد ریالی مواجه شده است در اذر ۱۴۳ میلیارد ریال فروش داشته است . در اسفند نرخ فروش شیر ۲۱,۵۹۲ ریال بوده و رشد کرده است در مجموع۱۲ ماهه ۱۵۴۸ میلیارد ریال فروش داشته است.

لبنیات کالبر

غالبر را کمی دقیق تر ببینیم سهم در ۶ ماهه ۲۴ ریال زیان به ازای هر سهم داشته و البته ۱۸ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است در ۹ماهه سود عملیاتی با رشد ۳ برابری ۵۴ میلیارد ریال می شود و سود محقق شده ۴۱ ریال که پیشرفت خوبی برای غالبر است. در دی ماه سهم با فروش جالب ۸۹میلیارد ریالی مواجه بوده در بهمن نیز این عدد ۷۹ میلیارد ریال بود و در اسفند این عدد۶۹ میلیارد ریال بوده و جمع فروش ۷۹۳ میلیارد ریال شده است این عدد در مدت مشابه ۶۳۸ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *