معرفی شرکت

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در تاریخ ۱۳۷۰/۲/۲۱ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره ۲۳۵ مورخ ۱۳۷۰/۰۲/۲۱ در اداره ثبت شرکت های شهرستان فلاورجان و در تاریخ ۱۳۷۹/۱۲/۲۰ تحت شماره ۱۷۱۶۰ در اداره ثبت شرکت های شهرستان اصفهان به ثبت رسیده است. به موجب صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۳/۰۹/۱۰به شرکت سهامی عام تبدیل و طی اعلامیه سازمان بورس و اوراق بهادار به شماره ۱۲۱/۲۹۶۶۷۸ مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۰۹در زمره شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار قرار گرفت.

همچنین شرکت در تاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۳۰در فرابورس اوراق بهادار تهران در گروه سایر محصولات کانی غیر فلزی با نماد کتوکا درج شده و سهام آن برای اولین بار در تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۰مورد معامله قرار گرفت. در حال حاضر شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام) جزء واحدهای تولیدی ساب هلدینگ شرکت توکا تولید اسپادان می باشد. مرکز اصلی شرکت در اصفهان و کارخانه آن در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه واقع است.

بر اساس پروانه بهره برداری مورخ ۱۳۷۷/۵/۲۵ظرفیت تولید جرم های نسوز منیزیتی سالانه به مقدار ۷٫۰۰۰ تن و طی جواز تاسیس مورخ ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ با به بهره برداری رسیدن خط تولید جرم منیزیتی، ظرفیت تولید جرم های منیزیتی به ۱۴،۰۰۰ تن در سال افزایش یافته است و همچنین بر اساس پروانه بهره برداری تکمیلی اخذ شده در تاریخ ۱۳۸۱/۵/۱۳، ظرفیت تولید صفحات دریچه کشویی نسوز سالانه ۲۶٫۰۰۰ صفحه و بر اساس پروانه بهره برداری دیگری تولید جرم های آلومینایی به مقدار ۸٫۰۰۰ تن در سال می باشد.

تحلیل فروش

صنایع نسوز توکا – کتوکا در اسفند از بهمن نیز کمتر بود و ۱۲۷ میلیارد ریال فروش زده است نرخ فروش ۴۷,۳۱۴,۶۸۵ ریال شده و کمی کم شده است بهمن کمی از دی عقب تر است ولی ۱۵۹ میلیارد ریال فروش زده است نرخ فروش نیز با کمی رشد ۵۰,۳۵۲,۱۶۷ ریال است سهم گزارش دی را داده و ۱۷۲ میلیارد ریال فروش زده بود . نرخ فروش در محصول عمده ۴۳,۴۷۵,۷۵۸ ریال است . سهم در آذر با فروش ۱۴۳ میلیارد ریالی مواجه بود آبان با فروش ۱۳۳ میلیارد ریالی مواجه شده است و به جمع فروش ۱۲۵۶ میلیارد ریالی رسیده است. جمع فروش۱۲ ماهه سال ۹۶ ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است که رشد را نشان میدهد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *