بکام

بکام بیشتر بحث غیرعملیاتی را دارد. در اسفند با درآمد بهتر ۳۰۶ میلیارد ریالی مواجه بود. که عدد خوبی است بهمن با درآمد ۱۷۷ میلیارد ریالی هم عدد خوبی را ثبت کرد. سهم در دی ماه ۷۴ میلیارد ریال فروش زد. در آذر با فروش ۵۲ میلیارد ریالی مواجه بوده بهمن و اسفند خوبی داشته ولی این روزها همه بکام را در راستای درآمد های غیرعملیاتی میبینند ولی به هر حال۱۲ ماهه ۹۶۴ میلیا رد ریال درآمد داشته که در مدت مشابه این عدد ۱۴۴۷ میلیارد ریال بوده است .

زپارس

اصلاحیه ۱۲ماهه زده و ۱۲ ماهه ۱۱۲۵ میلیارد ریال فروش اعلام کرده است! این عدد پیش ازاین ۷۸۷ میلیارد ریال درامد داشته است در توضیح قید کرده: با توجه به اينکه اين شرکت از استاندارد ۲۶ حسابداري در محاسبات صورتهاي مالي استفاده مي نمايد و محاسبه ارزش منصفانه در هرماه امکان ندارد وبايستي در پايان دوره محاسبه شود و فرم فوق بيشتر مربوط به فروش محصولات ميباشد. لذا در اصلاحيه فوق کل در آمد ارزش منصفانه و مابه التفاوت فروش و بهاي تمام شده انتسابي لحاظ شده است.

وپاسار

به مانند بقیه بانکی ها در اسفند شرایط خوبی را داشت در اسفند ۱۷۶۳۸ میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و ۶۳۸۲ میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده ها را دارد و در مجموع ۱۲ ماهه ۱۱۷۲۲۸ میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و سود پرداختی ۹۴۰۱۸ میلیارد ریال بوده است. و ۲۳۲۱۰ میلیارد ریال تراز وپاسار مثبت است. گزارش خوبی است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *