لبوتان

لبوتان خرید ۱۰۰% سهام آذر گرمای سهند تبریز به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال … شرکت آذرگرمای سهند تبریز(سهامی خاص) با موضوع فعالیت تولید انواع رادیاتور پنلی ، پکیج و حوله خشک کن ، تجهیزات تأسیسات گرمایشی و سرمایشی- واردات و صادرات و خرید و فروش و تهیه و توزیع کالاهای مجاز- بازاریابی داخلی و خارجی – ترخیص کالاهای شرکت از گمرکات-مشارکت در مناقصات و مزایده ها- عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی- اخذ هرگونه وام و ضمانت نامه از بانکها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی به نام شرکت- اعطاء نمایندگی و اخذ نمایندگی شرکت های داخلی و خارجی پس از اخذ مجوزهای لازم.

حسینا

حسینا در فروردین ۲۹۸ میلیارد ریال فروش داشت این عدد در اردیبهشت ۴۳۸ میلیارد ریال بوده است و حالا خرداد ۴۶۷ میلیارد ریال و در تیر هم ۴۷۱ میلیارد ریال فروش زده و جمع ۴ ماهه ۱۶۷۶ میلیارد ریال فروش داشته است . در مدت مشابه سال قبل این عدد ۱۴۱۲ میلیارد ریال بوده است.

شپاس

شپاس در تیر با فروش بسیار عالی و خیره کننده ۴۸۷۷ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش ۳۱,۱۲۶,۱۲۱ ریال است . در خرداد ۲۶۵۰ میلیارد ریال فروش داشته است و رخ فروش ۳۱,۴۰۷,۱۷۶ ریال است در اردیبهشت با فروش بسیار خوب ۴۲۵۴ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۳۱,۰۹۷,۲۲۸ بوده است. در فروردین ۲۹۸۹ میلیارد ریال شد نرخ فروش نیز به ۲۹,۰۳۵,۵۳۹ ریال بوده و جمعا۴ ماهه ۱۴۶۹۵ میلیارد ریال فروش داشته است این عدد در مدت مشابه ۶۸۷۴ میلیارد ریال بوده است. گزارش خوبی از سوی شپاس است.

بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *