غپاذر

غپاذر در فروردین ۲۴۷ میلیارد ریال فروش داشت در اردیبهشت این عدد با رشد خوب ۳۵۵ میلیارد ریال بود و در خرداد ۳۵۴ میلیارد ریال حالا در تیر به فروش بهتر ۴۱۳ ملیارد ریالی رسیده و جمعا به فروش ۱۳۷۱ میلیارد ریالی رسیده است در مدت مشابه ایم عدد ۹۸۸ میلیارد ریال بوده است .

غپاذر در ۳ ماهه عملکرد بدی نداشته ولی نشان میدهد رشد فروش با رشد بهای تمام شده همراه بوده و در نهایت ۳ماهه ۷۹ ریال سود محقق کرده است سهم با فروش ۹۵۷ و سود عملیاتی ۲۹ و سود خالص ۱۵ میلیارد ریالی در ۳ ماهه مواجه شده است.

خمحور

خمحور در تیر با فروش ۱۴۱ میلیارد ریالی مواجه بود و کمی رشد داشته است خرداد با فروش ۱۱۳ میلیارد ریالی مواجه بود در حد ماه قبل در اردیبهشت با فروش ۱۱۷ میلیارد ریالی مواجه شده و کم کم به مدار فروش بازمیگردد سهم درفروردین ۳۳ میلیارد ریال فروش داشته است . جمع فروش۴ ماهه ۴۰۵ میلیارد ریال بوده و در مدت مشابه این عدد ۱۰۳ میلیارد ریال است و جز قطعه سازی هایی است که پیشرفت خوبی داشته است.

خاذین

خاذین در فروردین با فروش ۱۳۳ میلیارد ریالی مواجه بود در اردیبهشت این عدد با رشد خوب ۳۳۲ میلیارد ریال فروش بود و خرداد دوباره افت کرده و ۱۹۴ میلیارد ریال فروش زد در تیر این عدد با رشدی چشم گیر ۳۵۰ میلیارد ریال بوده و عدد خوبی است و جمع فروش۴ ماهه ۱۳۳۴ میلیارد ریال است مدت مشابه این عدد ۱۰۷۹ میلیارد ریال بوده است .
تازه شرکت توضیح داده است که افزایش نرخ در پیش است … با توجه به نهايي نشدن نرخهاي فروش سال ۱۳۹۸ ، مبلغ فروش محصولات بر اساس آخرين نرخهاي قراردادي و تعديلي مورد موافقت مشتري براي سال ۱۳۹۷ محاسبه و ملحوظ گرديده است . بديهي است پس از اخذ توافق با مشتري در باره نرخهاي فروش سال ۱۳۹۸ محصولات ، آثار آن از طريق سامانه کدال اطلاع رساني خواهد شد .

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *