شفاف سازی در نماد لکما :

پیرو نوسانات غیر عادی قیمت سهم این شرکت (نماد لکما) به استحضار می رساند که این مجموعه بزرگ صنعتی در شش مناقصه به شرح جدول پیوست شرکت نموده است، لذا پس از طی فرایند برگزاری مناقصات و بازگشایی پاکات ج در صورتیکه این شرکت حائز شرایط اولیه (پاکات الف و ب) و بهترین قیمت باشد، نیاز است تا مجددأ کمیسیون معاملات مناقصه گزار بررسی های لازم را انجام دهد که در این صورت نتیجه مناقصه با عدم قطعیت مواجه می باشد ولی به محض قطعیت یافتن و ارجاع سفارش ( p. o) بدون فوت وقت نسبت به افشاء اطلاعات با اهمیت در سامانه کدال اقدام خواهد گردید. شایان ذکر است که تا این لحظه نتیجه هیچ یک از مناقصات جدول پیوست قطعیت نیافته است فلذا هرگونه شایعاتی پیرامون سهم بی اساس می باشد.

پترول

پترول ۳ طرح پتروشیمی شرکت پترول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.رسول اشرف‌زاده، مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان گفت: با بهره‌برداری از سه طرح پتروشیمی لردگان، ایلام و سولفات پتاسیم ارومیه تا پایان امسال، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن به ظرفیت صنعت پتروشیمی کشور افزوده می‌شود.شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان برای نخستین بار، پارسال شاهد ۱۱۵ درصد سود نسبت به سال ۹۶ بوده که ۲۵ درصد از این سودآوری از مدیریت هزینه‌ها به دست آمده است.
فناوری ساده، بازگشت سرمایه بالا، اشتغالزایی بسیار، ارزش افزوده بالا و سرمایه احداث پایین را از مزیت‌های ساخت واحدهای پایین‌دست است.

بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *