توضحیات پکویر در مورد فروش تیر شرکت :

در خصوص قسمت اصلاحات به استحضار ميرساند فروش تحقق يافته زماني شناسايي مي‌گردد که محصول به خريدار تحويل گردد با عنايت به اينکه بخش قابل ملاحظه‌اي از فروش‌هاي شرکت در تير ماه مربوط به ايفاء تعهدات قبلي بوده است لذا تغيير نرخ فروش نسبت به تعهدات قبل از مجوز افزايش نرخ امکان پذير نمي‌باشد. معهذا با توجه به نرخ مصوب سازمان حمايت شرکت در فروش هاي جديد اين نرخ را اعمال نموده است.

توضیحات پکویر در مورد طرح و توسعه :

شرکت برنامه افزایش ظرفیت تولید خود را به منظور حفظ و ارتقاء جایگاه خود در صنعت تایر کشور را در دست اجرا داردکه در سال ۱۳۹۵طرح ۴۰.۰۰۰تنی مورد تصویب قرارگرفت و شرکت تمامی تلاش خود را جهت دریافت دانش فنی بکار داشت و با کشورهای متعددی وارد مذاکره شد اما بدلیل تحریمها و انصراف شرکتهای خارجی دارای دانش فنی از فروش تکنولوژی و همچنین عدم تخصیص ارز از بانک مرکزی در بازه زمانی مورد انتظار باعث گردید تمامی برآوردها و پیش بینی ها و قیمتها که برای طرح برآورد شده بود از درجه اعتبار ساقط گردید لیکن شرکت از دانش فنی موجود داخلی استفاده نموده و طرح ده هزار تنی تولید تایر آل استیل باری در برنامه کار خود قرارداد که اکنون زیر ساخت‌های محوطه و ساختمان تولید و انبار این طرح انجام و حدود ۷۰ درصد از عملیات اجرای آن کامل گردیده است.

لکن خرید ماشین آلات مورد نیاز طرح منوط به تخصیص منابع از طریق شبکه بانکی و مشارکت سهامداران در قالب افزایش سرمایه می باشد. از آنجائیکه مطالعات مالی و اقتصادی و بازار این طرح کامل می‌باشد در صورت تامین منابع به موقع پیش بینی می گردد در خرداد ماه سال مالی ۱۳۹۹ آماده تولید آزمایشی گردد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *