دابور

دابور از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. فروش شرکت طي پنج ماهه۱۳۹۸بالغ بر۱۶۰۰ميليارد ريال بوده وبرآورد ميشود که تاپايان سال جاري به مبلغ ۳۵۰۰ميلياردريال برسد که علت افزايش فروش عمدتا ناشي از تغيير درترکيب سبدمحصولات وافزايش نرخ برخي ازاقلام دارويي بوده که مجوز آن اخيرا صادر شده است.

رمپنا

رمپنا گزارش ۳ماهه داده است گزارش های میاندوره ای خیلی برای مپنا ملاک نیست ولی در هر صورت نسبت به دوره مشابه افت داشته سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی به داد سهم رسیده تا با وجود افت سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه به سود کمی کمتر نسبت به سال قبل برسد و ۲۰ ریال در ۳ ماهه محقق کرده باشد.

سهگمت

سهگمت در ۳ ماهه از زیان درامده بود ۶۱ ریال سود محقق کرد و عدد بالایی نبود و سهم در۳ ماهه ۴۵۸ میلیارد ریال فروش ، ۷۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۰ میلیارد ریال سود خالص داشت در ۶ماهه ۴۰۳ ریال سود محقق کرده بود و پیشرفت عالی داشته ۱۱۸۲ میلیارد یال فروش ، ۲۶۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۰۲ میلیارد ریال سود خالص داشته است .

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *