زپارس

زپارس ناگهان با پرش سود یک اتفاق خوب را ثبت کرده و ۹۲۲ ریال سود محقق کرده است . سهم ۳ ماهه با ۸۳ میلیارد ریال فروش ، ۱۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و همین حوالی سود غیرعملیاتی به سود خالص ۱۹ میلیارد ریالی رسیده و ۳ ماهه به ازای هر سهم ۵۸ ریال محقق کرده بود در ۶ماهه با فروش ۶۷۰ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۲۶۲ و سود غیرعملیاتی ۷۹ میلیارد ریالی یک تحول در سود آوری را رقم زده و در نهایت حدود ۳۰۰ میلیارد ریال سود محقق کرده و به ازای هر سهم ۹۲۲ ریال سود محقق شده است.

غچین

غچین در گزارش ۱۲ماهه دریک پوشش خوب که با کمک سرفصل سایر درامد های عملیاتی است و ناشی از فروش رب ایلیکا ست به سود ۲۱۲۵ ریالی رسیده است . گزارش ۳ماهه چهارم سهم نکات خوبی را دارد . در حالی در ۹ ماهه ۸۹۱ ریال محقق کرده است که سود ناخالص تا۹ماهه ۶۱ و در ۱۲ماهه ۱۲۵ میلیارد ریال است . اگر کمی سایر هزینه های عملیاتی کنترل میشد سود غشهداب سر به فلک میکشید و ۲برابر رقم فعلی میشد .ولی به هر حال ۱۴۸ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته و در نهایت با سود های غیرعملیاتی و متفرقه ۲۱۲ میلیارد ریال سود خالص و به ازای هر سهم ۲۱۲۵ ریال محقق کرده است.

سدور

سدور در مرداد با فروش ۱۰۶ میلیارد ریالی در حد ماه های قبل بود تیر با فروش ۱۰۹ میلیارد ریالی مواجه شده است . خرداد با فروش در حد ماه قبل ۱۰۷ میلیارد ریال فروش زد اردریبهشت با فروش دو برابری ماه قبل ۱۰۹ میلیارد ریال فروش زده بود در گزارش ماهانه فروردین در اولین ماه ۵۲ میلیارد ریال فروش زده بود و جمع فروش۵ ماهه ۴۸۵ میلیارد ریال است این عدد در مدت مشابه ۴۱۸ میلیارد ریال بوده است. در حد نرمال پیش رفته است و تحول اساسی ندارد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *