شیران

شیران در مرداد ۱۵۲۳ میلیارد ریال فروش داشته و رشد داشته است الکيل بنزن خطي داخلی با نرخ ۱۳۳,۴۴۸,۱۱۹ ریال و صادراتی ۱۲۷,۷۷۱,۶۶۳ ریال است . تیر با فروش ۱۱۹۸ میلیارد ریالی مواجه بوده است . الکيل بنزن خطي با نرخ ۱۲۷,۴۱۵,۱۴۷ ریال و نرمال پارافین ۹۵,۰۴۶,۸۱۸ ریال بوده است.

خرداد کمی کمتر بوده و فقط ۱۱۰۵ میلیارد ریال فروش زده است. در خرداد الکيل بنزن خطي با نرخ ۱۰۶,۳۲۰,۲۱۳ ریال و نرمال پارافین ۹۴,۶۵۸,۲۲۸ریال بوده در اردیبهشت با فروش خوب ۱۸۷۴ میلیارد ریالی در حد فروردین بود در فروردین نیز ۱۷۸۵ میلیارد ریال فروش داشته است . در اردیبهشت الکيل بنزن خطي با نرخ ۱۳۱,۷۲۴,۲۳۱ ریال و نرمال پارافین ۸۵,۳۷۷,۰۴۶ ریال بوده و رشد خوبی داشته در فروردین الکيل بنزن خطي با قیمت ۹۶,۳۹۱,۶۸۹ ریال و نرمال پارافين مازاد با نرخ ۷۵,۴۶۳,۹۸۱ ریال بوده است . جمع فروش۸ ماهه ۱۲۰۵۲ میلیارد ریال شده است . در مدت مشابه قبل فروش شیران ۵۲۴۸ میلیارد ریال بوده و پیشرفت خوبی را داشته است.

کساوه

کساوه در فروردین فقط ۲۲ میلیارد ریال د فروش زده است نرخ فروش فروردین ۲۰۸,۷۱۱ و نرخ فروش اردریبهشت با رشدی چشم گیر ۳۱۴,۲۰۱ ریال شده است فروش اردیبهشت ۱۸۵ میلیار ریال بود در خرداد فروش به ۲۸۱ میلیارد ریال رسید و نرخ فروش ۳۳۶,۳۰۷ ریال در تیر فروش به ۲۵۰ میلیارد ریال و نرخ فروش ۳۱۹,۵۶۸ ریال بوده است . در مرداد فروش ۲۱۵ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش ۳۱۵,۳۸۸ ریال است سهم ۵ماهه ۹۵۷ میلیارد ریال فروش زده در مدت مشابه این عدد ۵۰۲ میلیارد ریال بوده و پیشرفت خوبی است.

جم_پیلن

جم_پیلن در مردا د با فروش ۲۳۷۵ میلیارد ریالی مواجه شده است تیر با فروش ۲۶۹۵ میلیارد ریالی مواجه بوده است خرداد با فروش ۲۴۲۷ میلیارد ریالی مواجه شد در جمع فروش ۵ ماهه ۱۲۷۹۶ میلیارد ریال فروش زده است در خرداد نرخ فروش ۱۳۴,۰۱۴,۳۶۶ ریال و در تیر ۱۲۶,۳۱۲,۸۸۸ ریال بوده در مرداد ۱۲۰,۳۹۵,۹۷۶ و البته مرداد موجودی دارد مدت مشابه قبل فروش ۶۲۰۶ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *