خمحور

خمحور در مرداد با فروش ۱۱۱ میلیارد ریالی مواجه بوده است تیر با فروش ۱۴۱ میلیارد ریالی مواجه بود و کمی رشد داشته است خرداد با فروش ۱۱۳ میلیارد ریالی مواجه بود در حد ماه قبل در اردیبهشت با فروش ۱۱۷ میلیارد ریالی مواجه شده بود درفروردین ۳۳ میلیارد ریال فروش داشته است . جمع فروش۵ ماهه ۵۱۷ میلیارد ریال بوده و در مدت مشابه این عدد ۱۷۸ میلیارد ریال است و جز قطعه سازی هایی است که پیشرفت خوبی داشته است.

کترام

کترام در فروردین خیلی قوی نبود و ۳۴میلیارد ریال فروش زد . در اردیبهشت با فروش خوب ۷۰ میلیارد ریالی مواجه شد در خرداد ۶۲ میلیارد ریال،در تیر ۷۰ میلیارد ریال و در مرداد هم ۷۳ میلیارد ریال فروش داشته نرخ فروش مرداد ۵۵۰,۷۹۳ ریال تیر ۵۱۲,۷۹۲ و خرداد ۵۴۵,۱۷۴ ریال است در۵ ماهه ۳۱۱ میلیارد ریال فروش داشته مدت مشابه سال قبل ۱۹۸ میلیارد ریال فروش داشت.

فلامی

فلامی در مرداد با فروش ۳۶ میلیارد ریالی مواجه بوده است . نرخ فروش ۳,۳۸۴,۱۹۸ ریال است . تیر ۲۱ میلیارد ریال فروش زد و نرخ فروش ۳,۳۲۳,۵۰۴ ریال بود. خرداد ۳۸ میلیارد ریال فروش زده بود نرخ فروش نیز ۳,۳۷۱,۶۴۶ ریال بود در اردیبهشت بهتر بودو ۴۰ میلیارد ریال فروش زدنرخ فروش نیز ۳,۳۱۵,۵۲۰ ریال است و موجودی خوبی دارد . در فروردین فقط ۱۹ میلیارد ریال فروش زد . نرخ فروش ۳,۳۱۱,۳۳۳ ریال است . جمع فروش۱۱ ماهه ۲۸۷ میلیارد ریال است. مدت مشابه قبل ۱۳۹ میلیارد ریال فروش داشته است.

بتاسهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *