ستران

ستران را به دلایل عملیاتی نمیخرند ولی به هر حال گزارش سهم مهم است . سهم در فروردین ۱۹۲ میلیارد ریال فروش زده است و ۱۴۳ هزار تن با نرخ ۱,۳۳۶,۹۴۸ ریال فروخته بود در اردیبهشت این عدد ۳۴۰ ملیارد ریال شد و ۲۵۲ هزار تن با نرخ ۱,۳۵۰,۵۳۹ ریال فروخته است در خرداد فروش ۳۳۶ میلیارد ریال شده و ۲۳۸,۲۶۴ تن با نرخ ۱,۴۱۰,۴۵۶ ریال فروخته
در تیر فروش خوبی داشت ۴۵۸ میلیارد ریال فروش داشته با نرخ ۱,۷۴۷,۰۵۵ و بیش از ۲۰۰ هزار تن فروش ! در مرداد نیز فروش با رشد ۴۲۷ میلیارد ریال بوده و ۲۲۳,۵۴۱ تن با نرخ ۱,۹۱۱,۵۶۹ ریال فروخته است جمع فروش ۵ ماهه ۱۷۵۵ میلیارد ریال است و نسبت به مدت مشابه قبل ۱۲۲۷ میلیارد ریال بوده و رشد خوبی کرده است.

کسرا

کسرا در مرداد با فروش نه خیلی خوب ۸۶ میلیارد ریالی مواجه شد و نرخ فروش ۱۸۱,۲۱۳ ریال است و ۷ هزار تن موجودی داشت .
تیر با فروش ۱۰۶ میلیارد ریالی مواجه بوده نرخ فروش نیز ۱۹۰,۷۶۲ ریال است . در خرداد ۱۰۳ میلیارد ریال فروش زده و نرخ فروش ۱۸۶,۳۹۵ ریال است . در اردیبهشت با فروش خوب ۱۰۰ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش ۱۸۵,۱۲۴ ریال است در فروردین ۸۰ میلیارد ریال فروش زده بود و نرخ فروش ۱۸۱,۶۵۳ ریال است و جمعا۵ ماهه ۴۷۷ میلیارد ریال فروش زده است . به نظر ماه های بعد باید سهم را دنبال کرد سهمی که در مدت مشابه سال قبل فقط ۱۳۳ میلیارد ریال فروش داشت ! و رشد خوبی را داشته است .

دماوند

دماوند همیشه در تابستان هابهتر می فروشد ! در فروردین با فروش ۲۷۲ میلیارد ریالی مواجه بود و افت داشت هنوز فصل فروش برق نشده در اردیبهشت این عدد ۳۹۱ میلیارد ریال شده و خرداد به لطف ماینر ها . ۵۷۴ میلیارد ریال و تیر هم ۸۵۳ میلیارد ریال درامد داشت در مرداد داغی هوا فروش را به ۹۶۱ میلیارد ریال رسانده است ۵ ماهه ۳۳۸۱ میلیارد ریال درامد داشته در مدت مشابه این عدد ۳۱۲۷ میلیارد ریال است درامد جالبی را همیشه در تیرو مرداد دارد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *