شاراک را با هم مروری میکنیم …

شاراک در فروردین بد نبوده و به هر حال ۵۲۳۳ میلیارد ریال فروش زده است پلی پروپیلن ۱۲۷,۵۰۷,۳۳۹ ریال شده است . در اردیبهشت با رشد بهتر فروش به ۶۶۹۶ میلیارد ریالی رسیده است نرخ پلی پروپیلن ۱۳۴,۶۰۶,۰۸۲ ریال است و رشد کرده است.
در خرداد به فروش اندکی کمتر ۶۱۱۱ میلیارد ریالی رسیده و پلی پروپیلن نیز ۱۲۰,۲۷۳,۷۳۷ ریال بوده ست.
شاراک در تیر فروش به ۶۳۴۱ میلیارد ریالی رسید ونرخ پلی پروپیلن ۱۱۷,۶۰۰,۶۲۶ ریال بوده و در مرداد حالا به فروش ۳۳۹۷ میلیارد ریالی رسیده و کاهشی بوده و توضیح داده است کاهش مقادير توليد و فروش در دوره يک ماهه مرداد سال ۱۳۹۸ نسبت به ماه قبل به دليل انجام تعميرات اساسي واحدهاي توليدي بوده است، تعميرات اساسي مذکور به مدت يکماه از ابتداي مرداد شروع و در پايان مرداد به اتمام رسيده است. نرخ فروش نیز ۱۲۶,۸۷۶,۲۹۶ ریال بوده است.

جمعا ۵ ماهه ۲۷۷۸۱ میلیارد ریال درآمد داشته . در مدت مشابه سال قبل این عدد ۱۷۶۱۰ میلیارد ریال بوده است.

فمراد

فمراد در مرداد با فروش نه خیلی خوب ۴۱ میلیارد ریالی مواجه بود سهم ۹۳ تن موجودی دارد نرخ فروش نیز ۲۳۹,۲۴۶,۴۷۹ ریال است . تیر با درامد ۸۲ میلیارد ریالی کمی از ماه قبل بهتر بود و نرخ فروش نیز ۲۵۱,۸۳۸,۴۸۸ ریال بود . خرداد با فروش ۷۴ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش ۲۵۷,۸۱۱,۳۲۱ ریال بوده . اردیبهشت با فروش بسیار خوب ۷۰ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش ۲۵۸,۹۲۷,۰۸۳ ریال بود در فروردین فقط ۱۳ میلیارد ریال فروش داشت نرخ فروش فروردین ۲۵۰,۲۸۵,۷۱۴ ریال بوده جمع ۵ماهه ۲۸۵ میلیارد ریال است و مدت مشابه سال قبل عدد زیر۶۱ میلیارد ریال بوده است.

گکوثر

گکوثر در فروردین ۹۸ عملکرد خوبی را داشت و ۵۵ میلیارد ریال فروش زده بود در اردیبهشت این عدد ۴۸ میلیارد ریال بوده و در خرداد با افت ۳۹ میلیارد ریال و در تیر با افت ۳۸میلیارد ریال است در فصل مرداد و فصل مسافرت ها این عدد با رشد ۴۹ میلیارد ریال بوده و۵ ماهه ۲۳۲ میلیارد ریال فروش زده است در مدت مشابه این عدد ۱۴۵ میلیارد ریال است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *