پارس

پارس در مرداد با فروش ۱۳۹۸۰ میلیارد ریالی مواجه بود نرخ فروش اتان ۲۶,۷۷۶,۷۳۳و استایرن منومر ۱۰۴,۱۳۵,۱۰۷ ریال بوده است که اندکی رشد داشته . فروش ۹۷ هزار تن پروپان از موجودی ها هم قابل توجه است.
در تیر با فروش ۱۳۶۱۷ میلیاردریالی یک ماه خوب دیگر را داشت نرخ فروش اتان با رشد خوب ۲۶,۲۳۲,۳۴۰ و استایرن منومر ۹۸,۰۳۶,۹۹۷ ریال است
خرداد هم خوب بود و با فروش ۱۱۱۲۶ میلیارد ریالی مواجه بود . پارس در فروردین ۸۵۴۲ میلیارد ریال فروش داشته است نرخ فروش اتان ۲۲,۹۱۵,۱۱۷ و استایرن منومر ۸۵,۸۲۳,۴۱۷ ریال است . در اردیبهشت توفان کرده بود ۱۸۳۲۶ میلیارد ریال فروش زده است تا به اندازه یک فصل سال قبل فروش یک ماهه داشته باشد . جمعا ۵ ماهه ۶۶۶۱۳ میلیارد ریال فروش زده . واقعا عالی بوده دقت کنید سهم در ۵ ماهه سال قبل ۳۳۴۴۵ میلیارد ریال فروش داشت در ۲ ماهه گذشته فروش پارس ۲۷۵۹۷ میلیارد ریال بوده است.

کگل را با هم مرور کنیم …

در فروردین برای یک ماه نیمه تعطیل ۹۰۸۹ میلیارد ریال فروش زد عمده فروش شرکت گندله است که به نرخ ۸,۳۰۲,۵۷۶ ریال بود
در اردیبهشت فروش با رشدی بهتر ۹۷۲۳ میلیارد ریال بوده و در خرداد این عدد به ۹۳۲۲ میلیارد ریال بوده است.
در تیر با رشد به ۱۰۹۵۲ میلیارد ریال رسید و در مرداد با افت ۸۸۱۲ میلیارد ریال فروش زد تا جمع۵ ماهه فروش ۵۱۳۱۵ میلیارد ریال شود . نرخ اردیبهشت گندله ۸,۲۷۰,۳۳۹ ریال است در خرداد ۸,۲۸۰,۱۸۱ ریال و تیر ۸,۹۱۹,۳۵۱ ریال مرداد این عدد ۸,۹۷۷,۳۶۳ ریال است . در مدت مشابه فروش کگل ۲۷۴۰۹ میلیارد ریال بوده است .

کی_بی_سی

کی_بی_سی در فروردین با فروش نسبتا خوب ۲۹۵ میلیارد ریالی امواجه بود و در اردیبهشت این عدد ۳۲۹ میلیارد ریال شده و خرداد هم با پیشرفت خوب ۴۳۷ میلیارد ریال بود ولی تیر ۱۵۴ میلیارد ریال فروش داشت و حالا در مرداد هم با افت ۱۷۳ میلیارد ریال فروش زده است و۵ ماهه ۱۳۹۱ میلیارد ریال فروش داشته است به نظر گزارش تیر و مرداد خوب نبوده و باید صبر کرد.

بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *