شرکت سیمان مازندران در صورت های مالی شش ماهه خود با سرمایه یک هزار و ۲۳۳میلیارد ریالی سو تلفیقی هرسهم را ۱۲۶ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سیمان مازندران در صورت های مالی شش ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ خود با سرمایه یک هزار و ۲۳۳میلیارد ریالی سو تلفیقی هرسهم را ۱۲۶ریال اعلام کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده سود عملیاتی را ۲۱۷ میلیارد ریال، سود خالص را ۱۵۵میلیارد ریال و سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۱۹۲میلیارد ریال اعلام کرد.

«سمازن» در صورت‌های مالی شرکت اصلی سود هرسهم را ۱۲۷ریال اعلام کرده است. همچنین سود عملیاتی را ۲۱۹میلیارد ریال، سود خالص را ۱۵۶میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۹۳میلیارد ریال منتشر کرد.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که قصد دارد کمی و کیفی سبد محصولات تولیدی منطبق با خواست بازار اصلاح کند، انضباط در رفتار با بازار را ایجاد کرده و بازاریابی و تبلیغات خود را طراحی و اجرای کند. علاوه بر این فعالیت ها و برنامه های بخش تخفیفات بازار را توسعه دهد.

هزینه مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ این شرکت معادل مبلغ ۵۳میلیارد و ۹۷۳میلیون ریال بوده که پس از تهاتر سود سپرده از محل تسهیلات دریافتی به مبلغ ۴۳میلیارد و ۱۰۱میلیون ریال کاهش یافت.

همچنین مانده تسهیلات پرداختنی در پایان دوره مبلغ ۴۵۷میلیارد و ۹۱۰میلیون ریال بوده که با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای تولید و فروش محصولات در سال مالی آتی مانده تسهیلات شرکت در ھمین سطح باقی می ماند.

در شرایط کنونی امکان برآورد دقیق نرخ فروش، حجم تولید ونرخ ھزینه ھا وجود ندارد، لیکن به اعتقاد مدیریت روند سودآوری شرکت در سال مالی ١٣٩٨ نیز ادامه خواھد یافت و پیش بینی های انجام شده برای دوره آتی در بخش ھای مختلف مالی و تولیدی محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ در شرایط کنونی امکان برآورد دقیق نرخ فروش، حجم تولید و نرخ ھزینه ها وجود ندارد، لیکن به اعتقاد مدیریت روند سودآوری شرکت در سال مالی ١٣٩٨ نیز ادامه خواهد یافت و پیش بینی های انجام شده برای دوره آتی در بخش های مختلف مالی و تولیدی محقق خواهد شد.

پایگاه خبری بازار سرمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *