پکرمان

پکرمان با گزارش ۳ماهه کمی توی ذوق سهامداران زد و حالا همه منتظر گزارش ۶ ماهه هستند . با هم مروری در سهم داشته باشیم :
پکرمان در فروردین ۹۸ با فروش ۵۸۲ میلیارد ریالی مواجه بوده نرخ فروش تایر رادیال در فروردین ۱۸۶,۰۷۰ ریال است
در اردیبهشت با فروش ۱۲۲۵ میلیارد ریالی مواجه بوده نرخ فروش ۱۸۵,۳۰۵ ریال بود
در خرداد با فروش ۱۲۴۹ میلیارد ریالی مواجه شدو نرخ فروش ۱۸۴,۲۵۰ ریال بود و در تیر با فروش ۱۴۸۴ میلیارد ریالی و مرداد با فروش ۱۱۸۳ میلیارد ریالی و شهریور ۱۳۱۸ میلیارد ریال بوده . نرخ فروش تیر ۲۳۶,۴۹۷ ریال و مرداد ۲۴۸,۷۱۷ ریال و شهریور ۲۳۷,۷۴۸ ریال است جمعا۶ ماهه ۶۹۸۰ میلیارد ریال فروش زده است در مدت مشابه سال قبل فروش ۴۹۹۹ میلیارد ریال بوده است . در ۳ ماهه اخیر بهتر بوده است

لپارس

لپارس از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشي از عرضه و تقاضا در بازار سهام وشرايط حاکم بر بازار سرمايه بوده است.

داسوه

داسوه را با هم مرور میکنیم سهمی که در شهریور بسیار خوب بود و ۴۲۵ میلیارد ریال فروش زده است و عدد خوبی است . در مرداد با فروش ۱۸۷ میلیارد ریالی مواجه بود . تیر با فروش خوب ۲۶۲ میلیارد ریالی مواجه شده و جمع فروش ۶ ماهه شرکت ۱۳۳۴ میلیارد ریال است سهم در ۶ ماهه سال قبل به ۸۰۷ میلیارد ریال رسیده بود و پیشرفت خوبی است.

بتا سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *