پسهند

پسهند ۶ ماهه سال قبل ۷۴ ریال سود محقق کرده بود و در ۶ ماهه امسال این عدد به ۴۷۵ ریال رسیده است ولی بهتر است ۳ ماهه دوم را به ۳ ماهه اول مقایسه کرد .
پسهند در ۳ ماهه اول با ۲۵۵ میلیارد ریال فروش ، ۵۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۷ میلیارد ریال سود خالص به ازای هر سهم ۱۳۶ ریال محقق کرد . در ۶ ماهه فروش به ۶۵۳ میلیارد ریال رسیده ،سود عملیاتی با رشدی خوب ۱۶۸ میلیارد ریال است و ۲ برابر ۳ ماهه اول ، سود خالص هم ۱۶۶ میلیارد ریال است و در مجموع گزارش خوبی را برای ۳ ماهه دوم نسبت به ۳ ماهه اول داشته است به نظر رسیدن به سود ۱۱۰۰ ریالی برای پسهند دور از ذهن نیست.

ساذری

ساذری فروش اقلام مازاد وبلا استفاده شرکت به موجب تکالیف مجمع عمومی عادی مورخه ۹تیر سال ۹۸ / مجموع ارزش دفتری اقلام مزایده بمبلغ ۳۰۲،۰۵۲،۲۷۲ریال وقیمت واگذاری به برندگان مبلغ ۲،۴۱۱،۶۰۶،۸۴۲ریال بوده که سودی بالغ بر ۲،۱۰۹،۵۵۴،۵۷۰ریال عاید شرکت شده است.

قاسم

شناسایی سود بیش از ۷۰۰ میلیون تومانی برای قاسم : بر اساس مبایعه نامه تنظیم شده بین شرکت قاسم ایران و آقای درویش آشنا پسند که ملک تجاری (مغازه) به مبلغ ۲۴،۷۰۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفته است . ارزش دفتری این ملک ۱۶،۷۷۲ میلیون ریال بوده است . سود شناسایی شده در حدود ۷،۹۲۸ میلیون ریال میباشد .

بتا سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *