دسبحان

دسبحان جز سهم های خاص دارویی است به نظر ۶ ماهه بد نبود و ۹ ماهه می تواند بهتر باشد … مروری به سهم داشته باشیم سهم در تیر به فروش خوب ۳۰۶ میلیارد ریالی رسید
در مرداد ۳۱۲ میلیارد ریال و شهریور هم ۳۲۶ میلیارد ریال فروش داشت
در مهر این عددبا رشدی خوب و جالب ۴۱۳ میلیارد ریال فروش زده
و در ابان هم با رشد خوب ۴۷۴ میلیارد ریال بوده و یکی از خوب های اخیر بوده
از میانگین ۷ ماهه قبل که ۲۸۶ میلیارد ریال است بسیار فراتر است …جمعا۸ ماهه ۲۴۸۲ میلیارد ریال فروش زده است

حخزر

حخزر در مهر و ابان شبیه هم بود و روند ابان کمی کند تر شد .سهم در مرداد ۲۲۴ میلیارد ریال فروش داشت شهریور به فروش ۲۳۳ میلیارد ریالی رسیده و مهر با رشد خوب ۲۸۸ میلیارد ریال درامد داشته و در نهایت ابان به فروش ۲۵۰ میلیارد ریالی رسیده و جمع فروش۸ ماهه ۲۰۴۴ میلیارد ریال بوده است . میانگین فروش ماهانه ۲۵۶ میلیارد ریال بوده است .
در توضیحات خود اورده است طبق کنوانسيون هاي دريايي کليه قرارداد ها بنام فيکسچر در همان تاريخ تحويل محموله به مشتريان صادر و اقدام مي شود.بر اساس رويه حسابداري درآمد سفرهاي نيمه تمام براي سالي مال منتهي به ۹۷/۱۲/۲۹ بصورت درآمد سفرهاي تمام شده در گزارش مذکور لحاظ گرديده است.درآمد سفرهاي نيمه تمام در پايان آبان ماه ۱۳۹۸ به مبلغ ۳۵,۷۱۰ ميليون ريال مي باشد .

کی_بی_سی

کی_بی_سی از داروی های خاص بوده که ۳ ماهه اول خوب بود و بعد در ۲ ماه اخیر جالب نفروخت سال مالی را هم تغییر داده است ولی در نهایت ابان به اوج نزدیک می شود .
این سهم در فروردین با فروش نسبتا خوب ۲۹۵ میلیارد ریالی مواجه بود و در اردیبهشت این عدد ۳۲۹ میلیارد ریال شده و خرداد هم با پیشرفت خوب ۴۳۷ میلیارد ریال بود ولی تیر ۱۵۴ میلیارد ریال فروش داشت و در مرداد هم با افت ۱۷۳ میلیارد ریالی مواجه شد. شهریور دوباره با افت ۱۱۵ میلیارد ریال و مهر ۱۴۸ میلیارد ریال حالا در ابان به فروش خوب ۲۶۷ میلیارد ریالی رسید و عدد خوبی را در فروش زده است و۸ ماهه ۱۹۲۳ میلیارد ریال فروش داشته است .میانگین فروش ۲۳۶ میلیارد ریال بوده وجمع فروش شرکت در ۸ ماهه از کل سال قبل بیشتر است .

بتا سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *