زدشت

زدشت در اسفند ۱۰۳ و در بهمن با فروش ۱۱۰ میلیارد ریالی مواجه بود در اسفند کمی افت کرده است و از ماه های قبل کمی کمتر بود ولی در هر صورت جمع درامد ۱۲ ماهه ۱۴۹۸ میلیارد ریال شده است شرکت در توضیح اورده است مبلغ فروش شير در اسفند ماه طبق مصوبه سازمان حمايت از مصرف کنندگان ۲۳.۹۰۰ ريال با چربي ۳/۲ تحويل درب دامداري مي باشد لذا افزايش نرخ فروش هر کيلوگرم شيرخام بابت هزينه حمل از درب دامداري تا کارخانه لبنياتي و چربي بالاتر از ۳/۲ مي باشد.

زقیام

زقیام در اسفند ۱۹۸ میلیارد ریال فروش داشته است بهمن با درامد ۲۲۶ میلیارد ریالی مواجه بود دی شبیه ماه های قبل بوده و ۲۰۰ میلیارد ریال فروش داشت اذر با فروش ۱۹۳ میلیارد ریالی مواجه بوده ابان هم مثل مهر خوب بود و ۲۰۲ میلیارد ریال درامد داشت .
جمعا ۲۲۳۵ میلیارد ریال فروش داشته است.

خساپا غایب است …

در اسفند هم افت داشت ۱۷هزار دستگاه فروش داشت ۸۲۲۹ میلیارد ریال شد که نسبت به بهمن افت کرد .
در بهمن فقط ۹۳۹۷ میلیارد ریال فروش داشته و ۲۳ هزار دستگاه فروخته است البته نزدیک به ۳۰ هزار دستگاه تولید داشته است .  در دی با فروش ۱۴۴۲۵ میلیارد ریالی مواجه بوده است . حدود ۳۹ هزار دستگاه فروش داشته است . تولید هم همین حوالی است و افزایش نرخ هم داشته است .  در اذر با فروش ۱۵۳۴۸ میلیارد ریالی مواجه بوده ۳۵ هزار دتسگاه پراید فروخته کمی بیشتر تولید کرده .
آبان با فروش ۱۵۷۳۸ میلیارد ریالی مواجه شده و ۴۳ هزار دستگاه پراید و تیبا فروخته است  در مجموع ۱۲ ماهه ۱۳۷۵۱۵ میلیارد ریال فروش داشته است .

بتاسهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *