توریل

توریل در ۱۲ماهه ۴۱۴ ریال محقق کرده سهمی که ۹ماهه ۲۴۸ ریال محقق کرده بود .
سهم ۳ ماهه با فروش ۱۱۱۵ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۱۸۶ میلیارد ریالی به سود خالص ۱۹۸ میلیارد ریالی رسید
در ۶ ماهه فروش به ۲۵۱۱ میلیارد ریال و سود عملیاتی ۴۷۰ میلیارد ریالی و سود خالص ۴۶۶ میلیارد ریال شد در ۹ ماهه سود عملیاتی ۷۷۷ و سود خالص ۷۹۲ میلیارد ریال بوده و ۱۲ماهه سود عملیاتی به ۱۱۵۷ میلیارد ریال رسیده و پیشرفت خوبی کرده و ۴۰۶ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی داشته و در نهایت ۱۳۲۵ میلیارد ریال سود خالص داشت.

غشان

غشان به استحضار می رساند به منظور جلوگيري از ايجاد بستري براي سوء استفاده از اطلاعات نهاني و لزوم آگاهي سهامداران و سرمايه گذاران از تاٌثير شيوع بيماري کرونا بر کسب و کار شرکت باستحضار مي رساند ، مصوبه ستاد ملي مبارزه با بيماري کرونا به منظور کنترل محيط از آلوده شدن و حفظ فاصله هاي اجتماعي، بصورت کامل رعايت شده است. ضمن آنکه تبعات ناشي از شيوع بيماري کرونا شامل ، هزينه هاي پيشگيري از شيوع بيشتر بوده ، که فاقد تاٌثير موٌثر بر فروش و بهاي تمام شده محصولات شرکت مي باشد . همچنين به استحضار مي رساند شرکت مجهز به خط توليد شيرخشک صنعتي مي باشد و چنانچه با مازاد شير خام مواجه گردد ،امکان تبديل آن به شيرخشک صنعتي و دپوي آن نيز فراهم است.

دسبحان

دسبحان پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تاثير گذاري بر عملکرد شرکت به استحضار می رساند تاکنون موردي نداشته ايم.تبعات ناشي از شيوع بيماري کرونا شامل هزينه هاي پيشگيري از شيوع بيشتر ، کندي فعاليت تامين مواد اوليه دارويي (نظير ارسال به موقع مواد از طرف تامين کنندگان خارجي، عدم فعاليت تعدادي از شرکتها و مشاغل و فرايند ترخيص از گمرکات) ، قطعات و وصول مطالبات مي باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *