درون قلمروی کریپتو (Inside Crypto Kingdom ۲۰۱۸) 

این مستند به درون قلمروی پادشاهی ارزهای دیجیتال می‌رویم و ضمن آشنا شدن با فناوری بیت کوین و بلاک چین، درباره اهمیت توجه به این فناوری نظرات کارشناسان و مردم آسیب دیده از مداخلات دولت‌ها در اقتصاد را می‌شنویم.

این مستند در ۴ قسمت تهیه شده و از چهره‌های شناخته شده حاضر در آن می‌توان به بابی لی (سرمایه‌گذار بیت کوین و هم‌بنیان‌گذار صرافی BTC China)، راجر ور، امیر تاکی (توسعه‌دهنده سابق بیت کوین) و آرتوز هیز (مدیر بیتمکس) اشاره کرد.

مستند درون قلمروی کریپتو در قسمت نخست سراغ دو کشور آرژانتین و ونزوئلا در آمریکای لاتین رفته و فعالین این حوزه و تاثیر بیت کوین بر زندگی آن‌ها را نشان می‌دهد. همچنین داستان صرافی مانت‌گاکس، افرادی که در آسیای شرقی از فرصت بیت کوین استفاده کردند و جنبه تاریک ارزهای دیجیتال نیز از جمله دیگر موضوعاتی است که در قسمت اول مستند آن‌ها را نمایش می‌دهد.

در قسمت دوم، مستند عمدتا به موضوع صرافی‌ها و فرصت‌های کسب‌وکاری که به واسطه هیجان به وجود آمده پیرامون ارزهای دیجیتال شکل گرفتند می‌پردازد.

در قسمت سوم نیز داستان اتریوم، عرضه‌ اولیه سکه‌ها و هک دائو که منجر به پیدایش اتریوم کلاسیک شد شرح داده می‌شوند.

در قسمت چهارم و آخر مستند نیز داستان معروف پدری که تمام زندگی‌اش را برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین فروخت، به تصویر کشیده می‌شود. در این قسمت همچنین به شرح مختصری از ایده‌های بلندپروازانه‌ای مانند ساخت کشوری برای آزادی‌خواهان، ایجاد ساختارهای اقتصادی تمام دیجیتال و ترکیب بلاک چین با فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی می‌پردازد.

لیست اپیزودهای مستند درون قلمروی کریپتو و مشخصات آن به شرح زیر است:
  • محصول سال: دسامبر ۲۰۱۸
  • مدت زمان هر اپیزود: ۴۷ دقیقه
  • تهیه شده توسط: Key Pictures

 

نام صرافی

موقعیت

لینک ثبت نام

صرافی کوکوین

کوکوین

بین المللی

صرافی کوینکس

کوینکس

بین المللی

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس

ایران

مزدکس

بین المللی /ایران

آموزش ثبت نام و خرید ارز دیجیتال در ۴ صرافی معتبر ایرانی و بین المللی
صرافی کوکوین

کوکوین

صرافی کوینکس

کوینکس

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس

مزدکس

#مستند

ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *