فزرین

فزرین در اسفند با فروش ۷۱ میلیارد ریالی کمتر از ماه های قبل بود در نرخ فروش ۱۱,۴۵۶,۷۱۶ ریال فروش داشته است . در بهمن نیز با فروش ۱۷۴ میلیارد ریال عملکرد مثبتی داشته . نرخ فروش ۲۴,۷۴۰,۶۶۷ ریال است کمی نرخ ها متغییر است .

در دی عملکرد خوبی را داشته و با فروش ۴ هزار تن از موجودی با ۱۸۴ میلیارد ریال فروش مواجه شده و نرخ فروش نیز ۱۹,۹۶۳,۷۳۱ ریال است اذر با فروش از موجودی ها با ۱۲۰ میلیارد ریال فروش مواجه بود و نرخ فروش ۱۴,۷۹۳,۳۷۴ریال است در ابان با فروش ۱۷۶ میلیارد ریالی مواحه بوده و نرخ فروش ۱۷,۱۵۲,۲۹۶ ریال است در مهر با فروش ۸۳ میلیارد ریالی مواجه شده بود . نرخ فروش با عیار تغییر میکند ولی در مهر ۱۴,۲۱۳,۸۵۶ ریال بوده در مجموع ۱۳۳۷ میلیارد ریال فروش داشته است . درامد شرکت در مدت مشابه سال قبل ۹۹۱ میلیارد ریال بود.

وتوکا

خبرهای خوب برای وتوکا مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹/۱۲/۹۷ شرکت ورق های پوشش دار تاراز چهار محال از شرکت های وابسته به شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد می باشد ، در تاریخ ۱۴/۰۲/۹۸ (ساعت ۱۷) برگزار و با توجه به سیاست سهامدار عمده مبنی بر تقسیم ۴۰% سود قابل تقسیم ، شرکت توکا فولاد از این محل ۱۹۰٫۱۵۰ میلیون ريال سود شناسایی خواهد کرد.

لبوتان

لبوتان در تلفیقی بسیار جالب عمل کرده و با ۷۱۲% رشد نسبت به مدت مشابه به ازای هر سهم ۱۱۷۷ ریال محقق کرده است در سود اصلی این عدد ۶۳۳ ریال بوده است . سهم در ۹ ماهه ۵۰۵ ریال و در ۶ ماهه ۱۲۹ ریال سود را محقق کرده بود . در ۳ ماهه سهم با تحقق ۱۱۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۹۶ میلیون تومان سود خالص مواجه بوده در ۳ ماهه دوم ۲۵۷ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته و ۹۰ میلیارد ریال سود خالص و در ۳ ماهه سوم ۳۶۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۶۲ میلیارد ریال سود خالص و در ۳ ماهه چهارم خیلی در سود عملیاتی موفق نبوده و با درامد غیرعملیاتی به رشد رسیده . گزارش عملیاتی سهم خیلی قوی نیست ولی در غیرعملیاتی و تلفیقی عالی بوده است.

 

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *