سهم در نزدیکی خط روند صعودی بلند مدت خود و همینطور حمایت ۶۱/۸ درصد فیبوناچی است. در صورت حمایت در این سطح انتظار رشد قیمتی تا محدوده ۴۰۰ تومان یعنی سقف کانال قبلی را داریم.

تاریخ : ۹۵/۱۲/۱۷

لینک کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

شپارس – بین المللی محصولات پارس

نمودار سهم خط روند نزولی خود را شکسته و از محدوده فشردگی باند بولینگر خارج شده است. همینطور اندیکاتور RSI نیز خط روند نزولی بلند مدت خود را شکسته و سهم وارد روند صعودی شده است و اکنون با مقاومت ۲۲۰ تومان درگیر می باشد. در صورت شکسته شدن این مقاومت هدف اول سهم ۲۵۰ تومان و هدف دوم ۲۶۵ تومان است.

تاریخ: ۹۵/۱۲/۱۶

قهکمت – قند هکمتان

با توجه به حمایت سهم در خط روند صعودی بلند مدت خود و همینطور شکست خظ روند نزولی میان مدت انتظار رشد سهم را داریم. اندیکاتور مکدی نیز رشد سهم را تایید می کند. هدف اول سهم ۳۰۵ تومان و هدف دوم سهم ۳۳۰ تومان است. حد ضرر ۲۵۰ تومان می باشد.

تاریخ: ۹۵/۱۲/۱۵

تکمبا – شرکت کمباین سازی ایران

نمودار سهم، خط روند نزولی خودش رو شکسته و دارای واگرایی مثبت می باشد. همچنین نسبت به خط حمایت ۷۲۵ ریال واکنش نشون داده است.

اولین مقاومت پیش رو سهم ۸۳ تومان می باشد که در صورت شکست اهداف بالاتری را در پیش دارد. اما تا قبل از این سطح مقاومت ، هدف سهم ۸۳ تومان و  حد ضرر سهم ۷۲۵ ریال است.

تاریخ: ۹۵/۱۲/۱۴

ارفع – شرکت آهن و فولاد ارفع

در نمودار سهم مشاهده می شود که سهم از نظر اندیکاتور ایچیموکو و RSI در وضعیت مناسبی قرار دارد.

همچنین سهم در محدوده ۵۰ درصد فیبوناچی حمایت شده و اکنون بالای حمایت ۳۸/۲ درصد فیبوناچی قرار دارد.

ارفع با حد ضرر ۲۷۵ تومان برای خرید و نگهداری میان مدت مناسب است.

تاریخ : ۹۵/۱۲/۱۴

http://go1.irfarabi.com/%d8%b3%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b6%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-25%d8%aa%d8%a7-29-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *