بررسی بازار بورس – شنبه بازگشایی نماد ذوب آهن

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ برابر با ۱۲ آوریل ۲۰۱۷

بورس تهران  در حالی آخرین روز کاری این هفته را به پایان رساند که شاخص کل با ۲۴ واحد افزایش به رقم ۷۸۱۳۲ واحد رسید .همانطور که در روزهای گذشته اشاره شد چنانچه شاخص کل بتواند بالای ۷۸۰۰۰ واحد تثبیت شود ، می توان گفت که سیگنال ورود قطعی به بازار صادر شده است . با توجه به اینکه تا کنون بازار تنها ۱ کندل بالای ۷۸۰۰۰ واحد داشته است ، هنوز نمی توان به طور قطعی گفت که سیگنال ورود صادر شده است . اما حمایت های خوب بازار همچنان پابرجا هستند و بازار در صورت اصلاح حمایت ۷۷۰۰۰ واحد و بعد از آن نیز ۷۶۰۰۰ واحد را پیش رو دارد . در صورت تثبیت روند صعودی بازار ، اولین مقاومت عدد ۷۹۵۰۰ واحد خواهد بود .

بازگشایی نماد ذوب آهن پس از ۴ ماه غیبت

نماد ذوب آهن اصفهان پس از افزایش سرمایه ٣٣٠ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از ٢٢ دی ماه در فرابورس ایران متوقف بوده است.نماد این شرکت فردا با سرمایه بیش از ٣٣٠٠ میلیارد تومان در فرابورس ایران بازگشایی می شود .

آتش سوزی در انبار یک قطعه ساز خودرو

بررسی بازار بورس – شنبه بازگشایی نماد ذوب آهن

بروز اختلال ۲ روزه در تولید خودرو کشور به دلیل آتش گرفتن انبار قطعه ساز خودرو

رئیس انجمن قطعه‌سازان با اعلام اینکه آتش سوزی یکی از بزرگترین شرکت‌های قطعه ساز کشور خط تولید دو شرکت خودروسازی را طی دو روز‌ آینده با مشکل روبرو ساخته گفت: هنوز خسارت اولیه این حادثه مشخص نشده است .

با توجه به تعطیلی بازار بورس در زمان این آتش سوزی ، این احتمال وجود دارد که در ابتدای بازار فردا ، عده ای اقدام به فروش سهام گروه خودرو کنند که با توجه به جو کلی بازار ، به نظر می رسد خریداران مجالی به این فروشندگان ندهند و این فقط فرصت ورود به بعضی از سهام گروه خودرو باشد .

دوستانی که همراه ما بودند و مطالب گذشته ما رو مطالعه کردند باید به این نکته رسیده باشند که در حال حاضر شاخص کل و روند کلی بازار بیشتر مثبت  است و در این روزهای بازار ، وقت ورود و یا خروج از سهمی به سهم دیگر به امید سود بیشتر نیست  .

www.kargozari.org

telegram : www.t.me/farabibourse

بررسی بازار بورس – شنبه بازگشایی نماد ذوب آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *