سبد پیشنهادی هفته چهارم خرداد ماه ۹۶ بد پیشنهادی هفته چهارم خرداد ماه ۹۶ سبد پیشنهادی هفته چهارم خرداد ماه ۹۶ سبد پیشنهادی هفته چهارم خرداد ماه ۹۶

 بازار بورس در هفته گذشته در حالی با روند کند نزولی در حال اصلاح قیمت بود که خبر حملات تروریستی تهران ، مردم و سهامداران را شکه کرد . خبری که باعث تاثر همه ما شد . اما نکته قابل توجه ، واکنش سهام داران به این خبر بود که صف های فروش متعددی در بازار به وجود آورد . بر خلاف بازار بورس ، بازار ارز و طلا ، واکنش خاصی به این خبر نشان نداد و قیمت ها در آن بازار تقریبا ثابت ماند . عدم تناسب واکنش فعالان دو بازار به یک خبر واحد ، می تواند تفاوت نگرش سرمایه گذاران در بازار های مختلف مالی را نشان دهد . 

از منظر تکنیکال ، شاخص کل به یک اصلاح احتیاج داشت . هر چند این اصلاح می توانست در بازه زمانی طولانی تری (( مثلا یک هفته )) اتفاق افتد ، اما تقریبا نیمی از مسیر اصلاح ، در یک روز اتفاق افتاد و انتظار میرود شنبه بازار به قرمزی چهارشنبه نباشد . هر چه سرعت سقوط شاخص قوی تر باشد ، برگشت آن نیز به همان نسبت خواهد بود . اما نمی توان به اطمینان سخن از پایان اصلاح به زبان آورد .

در هفته گذشته ۲ سهم برای بررسی به دوستان پیشنهاد شد :

ودی – خپارس

هر دو سهمی که در هفته گذشته به دوستان پیشنهاد شد ، که با توجه به حوادث روز چهارشنبه ، کماکان در همان محدوده هفته گذشته در حال نوسان هستند .

پیشنهاد بررسی سهام برای هفته جاری :
شير پاستوريزه پگاه گلستان (غگلستا) : سهم تا قبل از حوادث تروریستی تهران ، دارای صف خرید بود که صف آن فرو ریخت ولی قیمت پایانی تغییر نکرد .
ايران‌دارو (ديران) : با نزدیک شدن به محدوده حمایتی ۳۵۰۰ ریال ، به نظر می رسد تقاضا افزایش یابد و تا محدوده ۴۲۰۰ ریال امکان رشد دارد .
سهام پیشنهادی صرفا جهت بررسی می باشد . توصیه می شود تنها بر اساس استراتژی خود خرید و فروش کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *